benzą tada nu On 4/14/2015 3:05 PM, Zhegonskas wrote: > be to, kai pagrindine rizika, kad "uzlinks variklis" ir mokesi 4k euru > vistiek kazkaip baisiau nei uzlinks > "xujzhinokasnubetvistiesuzshtukaeurususitvarkysi" :) > > On 2015-04-14 15:03, Zhegonskas wrote: >> matai, pagrindinis range'o minusas buvo, kad bent penktadali laiko >> vazineji kokiu nors po ranka atlikusiu kibiru :) >> >> noretum laikas nuo laiko persesti i pt cruiseri, chevrolet captiva ar >> renault megane? :) tuo labiau, kad is pradziu persedu avariniu situaciju >> sukeli dafyga, nes niekas "pagarbiai nebepraleidzia" :) >> >> >> On 2015-04-14 14:59, ManXP wrote: >>> Tau po reindzo tai mazu maziausiai turetu rupet rizika del gedimu, ji >>> vistiek bus gerokai mazesne :) >>> >>> >>> "Zhegonskas" wrote in message news:mgiu7e$o6h$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> testdraivu tai vazinet as su jais ir pats vazinejes, bet tik benzais. >>> >>> dabar yra variantas pasikeist praktiskai be priemokos i viena, tai ir >>> galvoju. bet ten 2,7 varinkelis, tas ir gasdina. >>> >>> levus jis labai tepimui berods. klausimas, ar "gerai priziurint" rizika >>> varikliui linkt mazeja bent jau iki 10% :) >>> >>> On 2015-04-14 12:12, Dede_Pranas wrote: >>>> buves kolega vazinejo su nauju is salono, kai paskutini karta matemes >>>> rida buvo palei 100 kkm, cia per nepilnus 4 metus, tai realybeje tik >>>> aptarnavimai (siap minejo, kad palyginus nepigus tokie) ir pora kartu >>>> "gesino" kazkokias smulkias elektronikos klaidas. >>>> pats su juo pralekiau labai nedaug, tai nelabai ka pripasakosiu, apart >>>> to, kad vaziuoja savotiskia zajebis. Bet testdraiva geriau pats >>>> susiorganizuok, bus issamiau. >>>> >>>> >>>> "Zhegonskas" wrote in message news:mgi7ug$7ko$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> yra cia "susidurusiu"? >>> >> >