as jei pirksiu, tai ne xf'a tada jau turbut. cia tiesiog pasipainiojo "keitimo" variantas :) On 2015-04-14 15:07, Dainiushas wrote: > benzą tada nu > > On 4/14/2015 3:05 PM, Zhegonskas wrote: >> be to, kai pagrindine rizika, kad "uzlinks variklis" ir mokesi 4k euru >> vistiek kazkaip baisiau nei uzlinks >> "xujzhinokasnubetvistiesuzshtukaeurususitvarkysi" :) >> >> On 2015-04-14 15:03, Zhegonskas wrote: >>> matai, pagrindinis range'o minusas buvo, kad bent penktadali laiko >>> vazineji kokiu nors po ranka atlikusiu kibiru :) >>> >>> noretum laikas nuo laiko persesti i pt cruiseri, chevrolet captiva ar >>> renault megane? :) tuo labiau, kad is pradziu persedu avariniu situaciju >>> sukeli dafyga, nes niekas "pagarbiai nebepraleidzia" :) >>> >>> >>> On 2015-04-14 14:59, ManXP wrote: >>>> Tau po reindzo tai mazu maziausiai turetu rupet rizika del gedimu, ji >>>> vistiek bus gerokai mazesne :) >>>> >>>> >>>> "Zhegonskas" wrote in message news:mgiu7e$o6h$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> testdraivu tai vazinet as su jais ir pats vazinejes, bet tik benzais. >>>> >>>> dabar yra variantas pasikeist praktiskai be priemokos i viena, tai ir >>>> galvoju. bet ten 2,7 varinkelis, tas ir gasdina. >>>> >>>> levus jis labai tepimui berods. klausimas, ar "gerai priziurint" rizika >>>> varikliui linkt mazeja bent jau iki 10% :) >>>> >>>> On 2015-04-14 12:12, Dede_Pranas wrote: >>>>> buves kolega vazinejo su nauju is salono, kai paskutini karta matemes >>>>> rida buvo palei 100 kkm, cia per nepilnus 4 metus, tai realybeje tik >>>>> aptarnavimai (siap minejo, kad palyginus nepigus tokie) ir pora kartu >>>>> "gesino" kazkokias smulkias elektronikos klaidas. >>>>> pats su juo pralekiau labai nedaug, tai nelabai ka pripasakosiu, apart >>>>> to, kad vaziuoja savotiskia zajebis. Bet testdraiva geriau pats >>>>> susiorganizuok, bus issamiau. >>>>> >>>>> >>>>> "Zhegonskas" wrote in message >>>>> news:mgi7ug$7ko$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> yra cia "susidurusiu"? >>>> >>> >> >