Tema: Re: Nieko ypatingo, tik adrenalino daug :)
Autorius: 911
Data: 2015-06-01 11:58:25
tai cia turbut ir ketvirtokui aisku, 
eiline dainiusho leptelta nesamone, o paskui bandymas isivartyt, pradedant palyginimu bb su pirstu , paskui dar ir kazkokia metodine medziaga arka ten atrado internetuose :)))
 
"Zhiniukas" <zhiniukas@pas.gmail> wrote in message news:mkh6kt$37g$1@trimpas.omnitel.net...
> Mnogo bukv. Stabdymo kelias skirias. Ne proporcingai masei, bet skiriasi. 
> 56 psl apatinė kreivė :)
> 
> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message 
> news:mkh60c$2n9$1@trimpas.omnitel.net...
>> kai paskaitysi, OK?
>>
>> http://dspace.vgtu.lt/bitstream/1/1353/3/1307_Peceliunas_Automobiliu_WEB.pdf
>>
>> On 6/1/2015 11:41 AM, 911 wrote:
>>> pasol tu nahui su savo formulem.
>>> labiausiai mase ir ytakoja, tiek pagreity tiek stabdyma.
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message 
>>> news:mkgre9$r4d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tu man įdėk formulę kur matytųsi, kad masė įtakoja. Prašau labai.
>>>> Kalbant apie situaciją, kai reikia vieną kartą sustot, ne apie Kačergą.
>>>> Ten tai aišku bile kas perkais.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> On 6/1/2015 12:33 AM, 911 wrote:
>>>>> tau atrodo ir kad mase neytakoja, tai nieko cia keisto nera ;)
>>>>>
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message 
>>>>> news:mkflsk$jag$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> kažkodėl man atrodo, kad vienam sustabdymui nuo KET leidžiamų greičių,
>>>>>> bent jau LT, stabdžių užtenka bet kokiam kibirui....ar visgi ne?
>>>>>>
>>>>>> On 2015.05.31 10:43, Invertuota panda wrote:
>>>>>>> On Sun, 31 May 2015 10:37:41 +0300, Dainiushas wrote:
>>>>>>>
>>>>>>>> 1.8t vs 1.3t - tai dar toli gražu ne begalybė.
>>>>>>>
>>>>>>> tai zinoma, "viso labo" +40%.
>>>>>>>
>>>>>>>> Jūs rimtai, pažiūrėkit - daugumos normalių automobilių stabdymo 
>>>>>>>> kelias
>>>>>>>> labai panašus. Jei kažkas smarkiai skiriasi nuo didesnio greičio - 
>>>>>>>> tai
>>>>>>>> jau aerodinamikos reikalai.
>>>>>>>
>>>>>>> O gal perkaistanciu stabdziu?
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>> 
>