taip gerai įsižiūrėjus, kokia 2-3% su 2x masės skirtumu, taip? baisus skirtumas, tikrai galintis nustebint :) On 6/1/2015 11:55 AM, Zhiniukas wrote: > Mnogo bukv. Stabdymo kelias skirias. Ne proporcingai masei, bet > skiriasi. 56 psl apatinė kreivė :) > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:mkh60c$2n9$1@trimpas.omnitel.net... >> kai paskaitysi, OK? >> >> http://dspace.vgtu.lt/bitstream/1/1353/3/1307_Peceliunas_Automobiliu_WEB.pdf >> >> >> On 6/1/2015 11:41 AM, 911 wrote: >>> pasol tu nahui su savo formulem. >>> labiausiai mase ir ytakoja, tiek pagreity tiek stabdyma. >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>> news:mkgre9$r4d$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tu man įdėk formulę kur matytųsi, kad masė įtakoja. Prašau labai. >>>> Kalbant apie situaciją, kai reikia vieną kartą sustot, ne apie Kačergą. >>>> Ten tai aišku bile kas perkais. >>>> >>>> >>>> >>>> On 6/1/2015 12:33 AM, 911 wrote: >>>>> tau atrodo ir kad mase neytakoja, tai nieko cia keisto nera ;) >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>> news:mkflsk$jag$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kažkodėl man atrodo, kad vienam sustabdymui nuo KET leidžiamų >>>>>> greičių, >>>>>> bent jau LT, stabdžių užtenka bet kokiam kibirui....ar visgi ne? >>>>>> >>>>>> On 2015.05.31 10:43, Invertuota panda wrote: >>>>>>> On Sun, 31 May 2015 10:37:41 +0300, Dainiushas wrote: >>>>>>> >>>>>>>> 1.8t vs 1.3t - tai dar toli gražu ne begalybė. >>>>>>> >>>>>>> tai zinoma, "viso labo" +40%. >>>>>>> >>>>>>>> Jūs rimtai, pažiūrėkit - daugumos normalių automobilių stabdymo >>>>>>>> kelias >>>>>>>> labai panašus. Jei kažkas smarkiai skiriasi nuo didesnio greičio >>>>>>>> - tai >>>>>>>> jau aerodinamikos reikalai. >>>>>>> >>>>>>> O gal perkaistanciu stabdziu? >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >