pats ir ziurek y tuos savo grafikus, as zinau puikiai ka reiksia kad ir 200-300kg realiai, o tu skaityk toliau interneta. "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:mkh77t$3nh$1@trimpas.omnitel.net... > tu bent pažiūrėk į tuos grafikus, kiek ten keičia dviguba apkrova. nes > tau kol kas tai ir aišku, taip kaip ketvirtokui :) > > On 6/1/2015 11:58 AM, 911 wrote: >> tai cia turbut ir ketvirtokui aisku, >> eiline dainiusho leptelta nesamone, o paskui bandymas isivartyt, pradedant palyginimu bb su pirstu , paskui dar ir kazkokia metodine medziaga arka ten atrado internetuose :))) >> >> "Zhiniukas" <zhiniukas@pas.gmail> wrote in message news:mkh6kt$37g$1@trimpas.omnitel.net... >>> Mnogo bukv. Stabdymo kelias skirias. Ne proporcingai masei, bet skiriasi. >>> 56 psl apatinė kreivė :) >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>> news:mkh60c$2n9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kai paskaitysi, OK? >>>> >>>> http://dspace.vgtu.lt/bitstream/1/1353/3/1307_Peceliunas_Automobiliu_WEB.pdf >>>> >>>> On 6/1/2015 11:41 AM, 911 wrote: >>>>> pasol tu nahui su savo formulem. >>>>> labiausiai mase ir ytakoja, tiek pagreity tiek stabdyma. >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>> news:mkgre9$r4d$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> tu man įdėk formulę kur matytųsi, kad masė įtakoja. Prašau labai. >>>>>> Kalbant apie situaciją, kai reikia vieną kartą sustot, ne apie Kačergą. >>>>>> Ten tai aišku bile kas perkais. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> On 6/1/2015 12:33 AM, 911 wrote: >>>>>>> tau atrodo ir kad mase neytakoja, tai nieko cia keisto nera ;) >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>>>> news:mkflsk$jag$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> kažkodėl man atrodo, kad vienam sustabdymui nuo KET leidžiamų greičių, >>>>>>>> bent jau LT, stabdžių užtenka bet kokiam kibirui....ar visgi ne? >>>>>>>> >>>>>>>> On 2015.05.31 10:43, Invertuota panda wrote: >>>>>>>>> On Sun, 31 May 2015 10:37:41 +0300, Dainiushas wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> 1.8t vs 1.3t - tai dar toli gražu ne begalybė. >>>>>>>>> >>>>>>>>> tai zinoma, "viso labo" +40%. >>>>>>>>> >>>>>>>>>> Jūs rimtai, pažiūrėkit - daugumos normalių automobilių stabdymo >>>>>>>>>> kelias >>>>>>>>>> labai panašus. Jei kažkas smarkiai skiriasi nuo didesnio greičio - >>>>>>>>>> tai >>>>>>>>>> jau aerodinamikos reikalai. >>>>>>>>> >>>>>>>>> O gal perkaistanciu stabdziu? >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >