Tema: Re: Signature upgrade
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-07-13 16:09:16
Icetom brought next idea :
>> ja ja - utopia :D
> Na tai dar yra kur augti kalbant apie garso kokybę :), bet aišku, įtariu ten 
> gamyklinė sistema užstabdytų ir neatsiskleistų tokie garsiakalbiai :(.

pas mane custom sistema. Nuo gamyklinės galvos skamba itin gerai. 
Žinoma jei dar pasidaryti stogo, galinių durelių ir arkų garso 
izoliaciją, tai skambėtų dar geriau, bet šiuo momentu man jau jaučiasi 
upgrade po prieš tai taip pat daryto Passat'o. Gal dėl to, kad čia 20", 
o passate buvo 16" ir aišku čia buvo su stipru, o ten be.

> P.s. O kodėl dyzelį nusprendėte, o ne benziną. Čia vieną pakalbinau kur su 
> Touranu važinėja nauju su 3.0 TDI (tik ten turbūt ne tokia galinga versija), 
> tai mieste 10-12 l, užmiestyje apie 8 l. Kur ten ekonomija iš to dyzelio? Ar 
> čia dėl sukimosi momento?

Praėjusį savaitgalį lėkėm į Gdynią festivalin'. Dynamic režimu (a.k.a. 
"sportinis") vidutinės sąnaudos 6,7l. Čia su 4 žmonėm ir kažkiek mantos 
3 dienom. Daug (smagių) lenkimų, kartais 16-18 kur kelias geresnis ir 
pan. Po benzininio passato, kuris trasoje prie 100kmh 8,5l, o prie 
120kmh jau 9,5l, tai A-F-G!
Dėl traukos. Po passato aišku traukia geriau, nors Fėjos A4 1.8TQ 
benDzo trauka jaučiasi dar geriau, nes manualas ir quattro. Maniškė 
pareiškė, kad jos "valit" geriau ir nepretenduoja keistis :) Ten 140kw, 
o pas mane 150kw, todėl pilnai tikiu. Kai nusibos, manau pavasarį, 
truputį pačipuosim ir 204AG > 247AG turėtų tikrai pasijaust ;)

Dar manau įtakoja multitronikas. Niekad neturėjau ir iš techninės pusės 
nežinau dar kuo skirsis. Passatas buvo klasikinis aftamatas (ne DSG).