Tema: Re: Signature upgrade
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-07-14 22:04:46
taip, trilitrinė ir fwd su 204ag vietoje 245ag, kur kvatrinėse stovi. 
Toks einbischen deforsuotas variantas :)
Pasikėlus iki tų 245ag bus dar sunkiau be antipraslydimo sustartuot.

spakainas brought next idea :
> Trilitrinė audi ir fwd? Ar čia aš blogai kažką perskaičiau? Išvis tokias 
> gamina?
> Nu ple einu autovyko skaityt.
>
> 2015.07.13 19:10, Deivis rašė:
>> O tai ble ne :(
>> Ir taip 3 mėnesius gaudžiau, pinigų kartelę 5k€ kėliau ir teko dar
>> kompromisą dėl Q padaryt. Paklausa jų jevropoj ojojoj.
>>
>> Pvz dabar mobile.de 2012m + su 3L iki 80kkm ir iki 35k€ yra 52vnt A5 ir
>> 292vnt A6. Ir čia per visas šalis.
>>
>> Pasiteisinau? :)
>>
>> After serious thinking Dainiushas wrote :
>>> o tai blie, ne quattro?
>>>
>>>
>>> On 7/13/2015 4:09 PM, Deivis wrote:
>>>> Icetom brought next idea :
>>>>>> ja ja - utopia :D
>>>>> Na tai dar yra kur augti kalbant apie garso kokybę :), bet aišku,
>>>>> įtariu ten gamyklinė sistema užstabdytų ir neatsiskleistų tokie
>>>>> garsiakalbiai :(.
>>>>
>>>> pas mane custom sistema. Nuo gamyklinės galvos skamba itin gerai. Žinoma
>>>> jei dar pasidaryti stogo, galinių durelių ir arkų garso izoliaciją, tai
>>>> skambėtų dar geriau, bet šiuo momentu man jau jaučiasi upgrade po prieš
>>>> tai taip pat daryto Passat'o. Gal dėl to, kad čia 20", o passate buvo
>>>> 16" ir aišku čia buvo su stipru, o ten be.
>>>>
>>>>> P.s. O kodėl dyzelį nusprendėte, o ne benziną. Čia vieną pakalbinau
>>>>> kur su Touranu važinėja nauju su 3.0 TDI (tik ten turbūt ne tokia
>>>>> galinga versija), tai mieste 10-12 l, užmiestyje apie 8 l. Kur ten
>>>>> ekonomija iš to dyzelio? Ar čia dėl sukimosi momento?
>>>>
>>>> Praėjusį savaitgalį lėkėm į Gdynią festivalin'. Dynamic režimu (a.k.a.
>>>> "sportinis") vidutinės sąnaudos 6,7l. Čia su 4 žmonėm ir kažkiek mantos
>>>> 3 dienom. Daug (smagių) lenkimų, kartais 16-18 kur kelias geresnis ir
>>>> pan. Po benzininio passato, kuris trasoje prie 100kmh 8,5l, o prie
>>>> 120kmh jau 9,5l, tai A-F-G!
>>>> Dėl traukos. Po passato aišku traukia geriau, nors Fėjos A4 1.8TQ benDzo
>>>> trauka jaučiasi dar geriau, nes manualas ir quattro. Maniškė pareiškė,
>>>> kad jos "valit" geriau ir nepretenduoja keistis :) Ten 140kw, o pas mane
>>>> 150kw, todėl pilnai tikiu. Kai nusibos, manau pavasarį, truputį
>>>> pačipuosim ir 204AG > 247AG turėtų tikrai pasijaust ;)
>>>>
>>>> Dar manau įtakoja multitronikas. Niekad neturėjau ir iš techninės pusės
>>>> nežinau dar kuo skirsis. Passatas buvo klasikinis aftamatas (ne DSG).