nea - 3L TSFI turejo tuo metu 2 versijas 200kw(272ag) ir 245kw (333ag). Pirma buvo pardavinejama su A5/A4, tipo "civiline", antra - jau su S5/S4. Buvo dar pora "versiju" - 213kw ir 220kw, ale jos ejo I A8/A6 "Deivis" parašė naujienų news:mo0o3f$fmc$1@trimpas.omnitel.net... čia gal apie S5 jau? A5 3L TFSI kažkaip net nepakliuvo nė vieno. S5 tai smagus. Bet man reikia morališkai atsigauti po tokių sąnaudų kaip passatas su 150AG benDzu valgė :) on 7/13/2015, Arj supposed : > nu pas A5 2012 buvo 1.8, 2.0 ir 3.0 tsfi. 2.0 turi tiek pat galios > (~211ag) kaip ir tas trilitris dyzelis(204ag), valgo daugiau, turi rimta > buga su tepalo valgymu (berods tik 2012 viduryj pafiksino); 3.0 galios > turi gerokai daugiau (272ag) ir viskas su juo gerai, ale toks biski > exclusyvas - retas ir juntamai brangesnis, kai tuo tarpu 3.0 tdi "kaip > prisikta" > > "Icetom" parašė naujienų news:mo06qp$548$1@trimpas.omnitel.net... > > P.s. O kodėl dyzelį nusprendėte, o ne benziną. Čia vieną pakalbinau kur su > Touranu važinėja nauju su 3.0 TDI (tik ten turbūt ne tokia galinga > versija), > tai mieste 10-12 l, užmiestyje apie 8 l. Kur ten ekonomija iš to dyzelio? > Ar > čia dėl sukimosi momento?