O tai ble ne :( Ir taip 3 mėnesius gaudžiau, pinigų kartelę 5k€ kėliau ir teko dar kompromisą dėl Q padaryt. Paklausa jų jevropoj ojojoj. Pvz dabar mobile.de 2012m + su 3L iki 80kkm ir iki 35k€ yra 52vnt A5 ir 292vnt A6. Ir čia per visas šalis. Pasiteisinau? :) After serious thinking Dainiushas wrote : > o tai blie, ne quattro? > > > On 7/13/2015 4:09 PM, Deivis wrote: >> Icetom brought next idea : >>>> ja ja - utopia :D >>> Na tai dar yra kur augti kalbant apie garso kokybę :), bet aišku, >>> įtariu ten gamyklinė sistema užstabdytų ir neatsiskleistų tokie >>> garsiakalbiai :(. >> >> pas mane custom sistema. Nuo gamyklinės galvos skamba itin gerai. Žinoma >> jei dar pasidaryti stogo, galinių durelių ir arkų garso izoliaciją, tai >> skambėtų dar geriau, bet šiuo momentu man jau jaučiasi upgrade po prieš >> tai taip pat daryto Passat'o. Gal dėl to, kad čia 20", o passate buvo >> 16" ir aišku čia buvo su stipru, o ten be. >> >>> P.s. O kodėl dyzelį nusprendėte, o ne benziną. Čia vieną pakalbinau >>> kur su Touranu važinėja nauju su 3.0 TDI (tik ten turbūt ne tokia >>> galinga versija), tai mieste 10-12 l, užmiestyje apie 8 l. Kur ten >>> ekonomija iš to dyzelio? Ar čia dėl sukimosi momento? >> >> Praėjusį savaitgalį lėkėm į Gdynią festivalin'. Dynamic režimu (a.k.a. >> "sportinis") vidutinės sąnaudos 6,7l. Čia su 4 žmonėm ir kažkiek mantos >> 3 dienom. Daug (smagių) lenkimų, kartais 16-18 kur kelias geresnis ir >> pan. Po benzininio passato, kuris trasoje prie 100kmh 8,5l, o prie >> 120kmh jau 9,5l, tai A-F-G! >> Dėl traukos. Po passato aišku traukia geriau, nors Fėjos A4 1.8TQ benDzo >> trauka jaučiasi dar geriau, nes manualas ir quattro. Maniškė pareiškė, >> kad jos "valit" geriau ir nepretenduoja keistis :) Ten 140kw, o pas mane >> 150kw, todėl pilnai tikiu. Kai nusibos, manau pavasarį, truputį >> pačipuosim ir 204AG > 247AG turėtų tikrai pasijaust ;) >> >> Dar manau įtakoja multitronikas. Niekad neturėjau ir iš techninės pusės >> nežinau dar kuo skirsis. Passatas buvo klasikinis aftamatas (ne DSG).