Tema: Re: Signature upgrade
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-07-13 16:12:40
o tai blie, ne quattro?


On 7/13/2015 4:09 PM, Deivis wrote:
> Icetom brought next idea :
>>> ja ja - utopia :D
>> Na tai dar yra kur augti kalbant apie garso kokybę :), bet aišku,
>> įtariu ten gamyklinė sistema užstabdytų ir neatsiskleistų tokie
>> garsiakalbiai :(.
>
> pas mane custom sistema. Nuo gamyklinės galvos skamba itin gerai. Žinoma
> jei dar pasidaryti stogo, galinių durelių ir arkų garso izoliaciją, tai
> skambėtų dar geriau, bet šiuo momentu man jau jaučiasi upgrade po prieš
> tai taip pat daryto Passat'o. Gal dėl to, kad čia 20", o passate buvo
> 16" ir aišku čia buvo su stipru, o ten be.
>
>> P.s. O kodėl dyzelį nusprendėte, o ne benziną. Čia vieną pakalbinau
>> kur su Touranu važinėja nauju su 3.0 TDI (tik ten turbūt ne tokia
>> galinga versija), tai mieste 10-12 l, užmiestyje apie 8 l. Kur ten
>> ekonomija iš to dyzelio? Ar čia dėl sukimosi momento?
>
> Praėjusį savaitgalį lėkėm į Gdynią festivalin'. Dynamic režimu (a.k.a.
> "sportinis") vidutinės sąnaudos 6,7l. Čia su 4 žmonėm ir kažkiek mantos
> 3 dienom. Daug (smagių) lenkimų, kartais 16-18 kur kelias geresnis ir
> pan. Po benzininio passato, kuris trasoje prie 100kmh 8,5l, o prie
> 120kmh jau 9,5l, tai A-F-G!
> Dėl traukos. Po passato aišku traukia geriau, nors Fėjos A4 1.8TQ benDzo
> trauka jaučiasi dar geriau, nes manualas ir quattro. Maniškė pareiškė,
> kad jos "valit" geriau ir nepretenduoja keistis :) Ten 140kw, o pas mane
> 150kw, todėl pilnai tikiu. Kai nusibos, manau pavasarį, truputį
> pačipuosim ir 204AG > 247AG turėtų tikrai pasijaust ;)
>
> Dar manau įtakoja multitronikas. Niekad neturėjau ir iš techninės pusės
> nežinau dar kuo skirsis. Passatas buvo klasikinis aftamatas (ne DSG).