o tai blie, ne quattro? On 7/13/2015 4:09 PM, Deivis wrote: > Icetom brought next idea : >>> ja ja - utopia :D >> Na tai dar yra kur augti kalbant apie garso kokybę :), bet aišku, >> įtariu ten gamyklinė sistema užstabdytų ir neatsiskleistų tokie >> garsiakalbiai :(. > > pas mane custom sistema. Nuo gamyklinės galvos skamba itin gerai. Žinoma > jei dar pasidaryti stogo, galinių durelių ir arkų garso izoliaciją, tai > skambėtų dar geriau, bet šiuo momentu man jau jaučiasi upgrade po prieš > tai taip pat daryto Passat'o. Gal dėl to, kad čia 20", o passate buvo > 16" ir aišku čia buvo su stipru, o ten be. > >> P.s. O kodėl dyzelį nusprendėte, o ne benziną. Čia vieną pakalbinau >> kur su Touranu važinėja nauju su 3.0 TDI (tik ten turbūt ne tokia >> galinga versija), tai mieste 10-12 l, užmiestyje apie 8 l. Kur ten >> ekonomija iš to dyzelio? Ar čia dėl sukimosi momento? > > Praėjusį savaitgalį lėkėm į Gdynią festivalin'. Dynamic režimu (a.k.a. > "sportinis") vidutinės sąnaudos 6,7l. Čia su 4 žmonėm ir kažkiek mantos > 3 dienom. Daug (smagių) lenkimų, kartais 16-18 kur kelias geresnis ir > pan. Po benzininio passato, kuris trasoje prie 100kmh 8,5l, o prie > 120kmh jau 9,5l, tai A-F-G! > Dėl traukos. Po passato aišku traukia geriau, nors Fėjos A4 1.8TQ benDzo > trauka jaučiasi dar geriau, nes manualas ir quattro. Maniškė pareiškė, > kad jos "valit" geriau ir nepretenduoja keistis :) Ten 140kw, o pas mane > 150kw, todėl pilnai tikiu. Kai nusibos, manau pavasarį, truputį > pačipuosim ir 204AG > 247AG turėtų tikrai pasijaust ;) > > Dar manau įtakoja multitronikas. Niekad neturėjau ir iš techninės pusės > nežinau dar kuo skirsis. Passatas buvo klasikinis aftamatas (ne DSG).