Uz visus nekalbesiu, taciau brigadoje, kuri vaziuoja kartu su manimi, viso 6 asmenys, ne tik negeriama, bet net nerukoma, tam daromos pauzes sustojant. Deja, yra ir tokia kontingento dalis, kad po sugrizimo reikia skubiai varyt i salonu valyma, nes myzalai ir vemalai, pasirodo, smarkiai dvokia, o visi apmusalai ir sedynes nukloti pelenais ir nuorukom, lyg po vlkano issiverzimo. Kas del "smegenu neturejimo", tai cia jau kreipkis i imones vada, kuris delioja keitimosi marsruta. Kai i viena gala reikia nujot 2500 km, nefengsui tampa riedet 120... "razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> wrote in message news:ms3vkq$5s4$1@trimpas.omnitel.net... > obuolio problemos pigus ir amzinas sprendimas: > http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-Vivaro-Van-Gear-Linkage-Cable-Repair-System-Clip-DIY-Only-60-Seconds-/151247376042 > > bet biski smegenu reikia netureti mynt pilnu ekipazu ant 175. Nors kai > visi girti tai gal ir px. > > -- > razumas > > "Audrius" <furistas@be_teisiu.pofig> wrote in message > news:ms3vec$5ng$1@trimpas.omnitel.net... >> Keistis i Europa vazinejam su Primastar dvilitriu. Birbia kas savaite, >> 80% vaziavimu - su priekaba. Menesio rida - 16-22 tkm. Kadangi keitimosi >> geografija sudeliojama beprotiskai, vaziuojama spaudziant maksimuma is >> motorelio. Be priekabos lygioj vietoj/pavejui iki 175 ikabina. Kuro >> sanaudos dziugina - netgi tokiu rezimu + priekaba niekada neperlipa >> 13-14l/100km. Per metus laiko buvo pakeista sankaba, perrinktas >> starteris, pakeistas pavaru perjungimo "obuolys" su traukem (issinerdavo >> prie dezes). > >