Tema: Re: Vivaro/Traffic/Primastar ar Transporter/Caravelle?
Autorius: Audrius
Data: 2015-09-02 14:22:24
Dirbu tam, kad sukaupt vairuotojo darbo patirties, o taip pat - atsirinkt 
vakarieciu pasiulymus. Kazkada sau pasakiau - be 2 metu patirties i 
vokieciu, danu ar prancuzu firmas nesidairysiu.

Sioje imoneje net i parkinga vaziuoji tik ten, kur nurodoma. Marsruto 
interpretacijos - "siaubingas" nusizengimas.

Taip, trise vaziuoti - patogu. Kaip rasiau - 80% vaziuojama sesiese su 
priekaba, retsykiais - penkiese, bet tuomet jau be galines sedynes, nelyg 
ankstoje sprotu skardineje.

Minam, nes po vaziavimo tokiu busiku norisi:
a) greiciau issideliot daiktus ir "zmoniskai" issitiest ant "spalniko";
b) greiciau pasiekt namus.

Pries pustrecios savaites, sestadieni, sedau Bredoje NL/B pasieny uz vairo 
(mane keite paskutini), pajudejom ~14:30-15:00 LT laiku, i Alytu isleist 
kolega atvykom ~06:30-07:00 ryte, namuose Elektrenuose buvau sekmadieni 
~08:00 val.
Visa kelia vairavau pats, nesikeisdamas, jokio nuovargio nesijaute, dareme 
viena ilgesni sustojima - pavalgyt D/PL pasieny. Kolegoms suteikiau galimybe 
truputi paragaut alaus, vyno.
Kol leido kelio ir oro salygos (iki Lodz, nuo ten prasidejo audra su 
lietumi), stengiausi nenumest zemiau 140 km/val, dazniausiai buvo 150-160.
175 km/h tas busikas "ikabina" lygiame kelyje, bet tokiu rezimu jo 
negainiojam nuolat, kreiserini stengiames islaikyt ~140, priklausomai nuo 
aplinkybiu.


"razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> wrote in message 
news:ms6ksu$8sv$1@trimpas.omnitel.net...
> Vistiek nesuprantau kodel dirbi, jei salygos netenkina?
> Kas trukdo patiems marsruta susiplanuoti?
> Tryse lengviau vaziuoti - gali issimiegoti atsigules. Kai tuo tarpu 
> sesiese jau trintis atsiranda.
> Tai jus pavarge minat ant 175?