Dirbu tam, kad sukaupt vairuotojo darbo patirties, o taip pat - atsirinkt vakarieciu pasiulymus. Kazkada sau pasakiau - be 2 metu patirties i vokieciu, danu ar prancuzu firmas nesidairysiu. Sioje imoneje net i parkinga vaziuoji tik ten, kur nurodoma. Marsruto interpretacijos - "siaubingas" nusizengimas. Taip, trise vaziuoti - patogu. Kaip rasiau - 80% vaziuojama sesiese su priekaba, retsykiais - penkiese, bet tuomet jau be galines sedynes, nelyg ankstoje sprotu skardineje. Minam, nes po vaziavimo tokiu busiku norisi: a) greiciau issideliot daiktus ir "zmoniskai" issitiest ant "spalniko"; b) greiciau pasiekt namus. Pries pustrecios savaites, sestadieni, sedau Bredoje NL/B pasieny uz vairo (mane keite paskutini), pajudejom ~14:30-15:00 LT laiku, i Alytu isleist kolega atvykom ~06:30-07:00 ryte, namuose Elektrenuose buvau sekmadieni ~08:00 val. Visa kelia vairavau pats, nesikeisdamas, jokio nuovargio nesijaute, dareme viena ilgesni sustojima - pavalgyt D/PL pasieny. Kolegoms suteikiau galimybe truputi paragaut alaus, vyno. Kol leido kelio ir oro salygos (iki Lodz, nuo ten prasidejo audra su lietumi), stengiausi nenumest zemiau 140 km/val, dazniausiai buvo 150-160. 175 km/h tas busikas "ikabina" lygiame kelyje, bet tokiu rezimu jo negainiojam nuolat, kreiserini stengiames islaikyt ~140, priklausomai nuo aplinkybiu. "razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> wrote in message news:ms6ksu$8sv$1@trimpas.omnitel.net... > Vistiek nesuprantau kodel dirbi, jei salygos netenkina? > Kas trukdo patiems marsruta susiplanuoti? > Tryse lengviau vaziuoti - gali issimiegoti atsigules. Kai tuo tarpu > sesiese jau trintis atsiranda. > Tai jus pavarge minat ant 175?