Ismok vertint neinterpretuodamas vien tik nuo savo varpines. Buvo vos 1 "geras" keitimas. Pats pirmasis. Trise i Koln, ten susedo griztantys ir - namo. Toliau - beveik vien "hemorojus". Taciau - trise be tarpiniu tasku i Toulouse vs sesiese pro CZ i Munchen + F/Main + L + Amsterdam i Hamburg - tas pats? Arba pro Hannover > Saarbrucken >> Freiburg >> tranzitas CH >> Milano. Cia "normalu"? Gerai, kad tokiu marsrutu planuotojai nepapuola "po ranka" tiems girtiesiems vairuotojams tokio keitimosi metu... Sausais kilometrais cia niekas neskaiciuoja, lemiamas faktorius - laikas bei nuovargis iki keitimosi tasko / namu. Busikas, is Vilniaus pajudantis penktadieni 13:00val, privalo sugrizt atgal i Vilniu iki sekmadienio 07:00val. Toki keitima dar galima traktuot normaliu, kuomet uz vaziavima nemokama / mokama simboliskai. Kas trunka ilgiau - didina nepasitenkinima darbo salygomis / augina darbuotojo negatyva imonei. I asmeninius uzgauliojimus neatsakinesiu, o tavo profesiniu kompetenciju lygis manes nedomina. ----- Original Message ----- From: "razumas" <gie.kap@gmail.com_arba> Newsgroups: omnitel.autos Sent: Wednesday, September 02, 2015 9:53 AM Subject: Re: Vivaro/Traffic/Primastar ar Transporter/Caravelle? > paskaiciuojam, nuo kauno iki tuluzes - 2500 km :) pirmyn atgal - 5000 km. > o kiek pats rasei km prisuki? tuos pacius 5000 ir nei busikas apsisuka, > nei lektuvu gryzti. As pvz moku uz nuvaziavima ir gryzima. simboliskai, > bet moku. > > jei tu buvai tokio lygio vadybininkas - nesistebiu, kad ir vairuotoju > nelabai sekasi saves atrasti. Susirask Dalai lama , paprasyk, kad leistu > pasinaudoti savo pavarde. > > -- > > razumas