Kaip suprantu oro srauto matuoklė, duoda signalą į kompą, o pastarasis "valdo" vožtuvą. tai jei testui atjungti matuoklę-ištrakti "fyškę", vožtuvas pilnai atsidarytų? DJ On 2016.01.04 14:13, pauliuszil@hotmail.com wrote: > kazkas panasaus del mirusios oro srauto matuokles yra buve.. > > "Daliokas" wrote in message news:n6dheg$7tb$1@trimpas.omnitel.net... > > Gerbiamieji, > > prašyčiau ištraukti savo krištolinius rutulius ir paburti. > Pacientas - Nissan Xtrail Mk1 84kW, dyzelius. > > Šaltam varikliui esant traukia normaliai. Sušilusiam varikliui dalis > kilovatu pradeda chalturinti, t.y. dingsta trauka, paskui momentais > gauna spyrį į šikną ir "patrauki", tada vėl "dedą skersą". Nuo 3k rpm > jau vėl trauka atsiranda. Kuo aukštesnė pavara tuo labiau jaučiasi tas > "netraukimas". > Kruizinti kaip ir px, bet jei reik ką lenkt - bėdelė. > > MAF'as, EGR'as stringa ar be šniuros pagalbos nieko nebus? > Kažkada pravalius EGR'o valdymo motoriuką nuo suodžių kaip ir padėjo- > apie metus buvo dingę simptomai. Dabar žiūrėjau - kaip ir neužsinešęs. > Gal pats vožtuvas stringa - bet kai jau atidarytų, tai ir suktusi > turbūt? Dabar gaunasi, kad momentu patempia ir vėl dingsta trauka. > > DJ