Tema: Re: Kristolinis rutulys - nissan xtrail
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-01-04 18:09:04
http://osm.lt/index.php?searchstring=trail&x=0&y=0


On 2016.01.04 17:01, Daliokas wrote:
> Nu Fakto auto - 238 € (kaip suprantu su visu korpusu)
> Intercars tik daviklis  - 174 € (Densu)
> Autoaibė - nuo 230 eur irgi su korpusu (Densu). Kitas variantas  380€
> tik gaminotjo nezinau.
>
> Na burti tai neturiu nei laiko, nei noro :)
> Pakeisti tai ten 2 varžtus atsukti. tik va diagnostika pas Fakto auto
> ~60 eur :)
>
> Bandysiu ištraukti fiske namo vaziuodmas iš darbo ir matysiu koks
> vaizdas, jei bus labai tupa ir visvien jausi tas "spardymas" tai matyt
> ne matuoklė kalta.
>
> Kaip apie pačia mašina, nieko labai blogo negaliu paskayti. pravažumas
> tenkina, kolkas per du metus kai atsivariau iš vokiečių tai tik pakaboj
> priekyje pasikpraštyti teko. EGR prasivalyti, na ir tas traukos
> šokinėjimas vėl atsiradęs prota knisą. Prieš porą mėnesių TA iš pirmo
> karto praėjo.Komfortas - garso izoliacija liūdina :) na ir žiūrėk ar
> prietaisų skydelis per viduri nenervins jei žiūrėsi į pirmos kartos
> Xtrailą. MKII nuo 2008 metų jau skidelis kaip priklauso.
>
>
> DJ
>
>
> On 2016.01.04 16:35, anon@work wrote:
>> Jei netingi knistis - galima pabandyti parsisiųsti  Nissane esancios
>> matuoklės aprasymą,  nusipirkti neoriginalia pigesnę matuoklę, kad ir
>> VW, kintamu rezistorium pareguliuoti išduodamą įtampą kad atitiktų
>> Nissan specifikaciją. Bet reikia žinoti kad tikrai matuoklė kalta :( Ir
>> laiko tos neoriginalios max porą-trejetą metų. Toks entuziasto
>> sprendimas pas mane veikia Rover 620 SDI 1996 metų - jokių problemų. Už
>> originalą - 800 Lt, neoriginali - 125 Lt . Vieną po dviejų metu
>> pakeičiau, kita tris jau stovi, tik va -mašina baigiasi fiziškai ir
>> morališkai. Kaip tik zvalgausi X-Trail'o :)
>>
>> "Daliokas"  wrote in message news:n6dup5$hop$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Tai jei fiske ištraukiu, kompas negauna signalo iš srauto matuoklės,
>> tada pasidaro kažkokį default mode, ir pagal idėja vis tie "spyrai į
>> šikną" turėtų dingti, bet ir traukos turbūt nelabai atsirastų.
>>
>> Tiesiog galvoju kaip atlikti grubų testą :)
>>
>> Matuoklės kaina nedžiugina, kad va taip imti nuspirkti ir pakeist šeip
>> sau :)
>>
>>
>> DJ
>>
>> On 2016.01.04 15:39, Dainiushas wrote:
>>> nu nėra ten taip, kad kažkas valdo kažką. Viskas susiję.
>>>
>>> On 2016.01.04 15:17, Daliokas wrote:
>>>>
>>>> Kaip suprantu oro srauto matuoklė, duoda signalą į kompą, o pastarasis
>>>> "valdo" vožtuvą. tai jei testui atjungti matuoklę-ištrakti "fyškę",
>>>> vožtuvas pilnai atsidarytų?
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> DJ
>>>>
>>>>
>>>> On 2016.01.04 14:13, pauliuszil@hotmail.com wrote:
>>>>> kazkas panasaus del mirusios oro srauto matuokles yra buve..
>>>>>
>>>>> "Daliokas"  wrote in message news:n6dheg$7tb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> Gerbiamieji,
>>>>>
>>>>> prašyčiau ištraukti savo krištolinius rutulius ir paburti.
>>>>> Pacientas - Nissan Xtrail Mk1 84kW, dyzelius.
>>>>>
>>>>> Šaltam varikliui esant traukia normaliai. Sušilusiam varikliui dalis
>>>>> kilovatu pradeda chalturinti, t.y. dingsta trauka, paskui momentais
>>>>> gauna spyrį į šikną ir "patrauki", tada vėl "dedą skersą". Nuo 3k rpm
>>>>> jau vėl trauka atsiranda. Kuo aukštesnė pavara tuo labiau jaučiasi tas
>>>>> "netraukimas".
>>>>> Kruizinti kaip ir px, bet jei reik ką lenkt - bėdelė.
>>>>>
>>>>> MAF'as, EGR'as stringa ar be šniuros pagalbos nieko nebus?
>>>>> Kažkada pravalius EGR'o valdymo motoriuką nuo suodžių kaip ir padėjo-
>>>>> apie metus buvo dingę simptomai. Dabar žiūrėjau  - kaip ir
>>>>> neužsinešęs.
>>>>> Gal pats vožtuvas stringa - bet kai jau atidarytų, tai ir suktusi
>>>>> turbūt? Dabar gaunasi, kad momentu patempia ir vėl dingsta trauka.
>>>>>
>>>>> DJ
>>>>
>>>
>>
>