http://osm.lt/index.php?searchstring=trail&x=0&y=0 On 2016.01.04 17:01, Daliokas wrote: > Nu Fakto auto - 238 € (kaip suprantu su visu korpusu) > Intercars tik daviklis - 174 € (Densu) > Autoaibė - nuo 230 eur irgi su korpusu (Densu). Kitas variantas 380€ > tik gaminotjo nezinau. > > Na burti tai neturiu nei laiko, nei noro :) > Pakeisti tai ten 2 varžtus atsukti. tik va diagnostika pas Fakto auto > ~60 eur :) > > Bandysiu ištraukti fiske namo vaziuodmas iš darbo ir matysiu koks > vaizdas, jei bus labai tupa ir visvien jausi tas "spardymas" tai matyt > ne matuoklė kalta. > > Kaip apie pačia mašina, nieko labai blogo negaliu paskayti. pravažumas > tenkina, kolkas per du metus kai atsivariau iš vokiečių tai tik pakaboj > priekyje pasikpraštyti teko. EGR prasivalyti, na ir tas traukos > šokinėjimas vėl atsiradęs prota knisą. Prieš porą mėnesių TA iš pirmo > karto praėjo.Komfortas - garso izoliacija liūdina :) na ir žiūrėk ar > prietaisų skydelis per viduri nenervins jei žiūrėsi į pirmos kartos > Xtrailą. MKII nuo 2008 metų jau skidelis kaip priklauso. > > > DJ > > > On 2016.01.04 16:35, anon@work wrote: >> Jei netingi knistis - galima pabandyti parsisiųsti Nissane esancios >> matuoklės aprasymą, nusipirkti neoriginalia pigesnę matuoklę, kad ir >> VW, kintamu rezistorium pareguliuoti išduodamą įtampą kad atitiktų >> Nissan specifikaciją. Bet reikia žinoti kad tikrai matuoklė kalta :( Ir >> laiko tos neoriginalios max porą-trejetą metų. Toks entuziasto >> sprendimas pas mane veikia Rover 620 SDI 1996 metų - jokių problemų. Už >> originalą - 800 Lt, neoriginali - 125 Lt . Vieną po dviejų metu >> pakeičiau, kita tris jau stovi, tik va -mašina baigiasi fiziškai ir >> morališkai. Kaip tik zvalgausi X-Trail'o :) >> >> "Daliokas" wrote in message news:n6dup5$hop$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Tai jei fiske ištraukiu, kompas negauna signalo iš srauto matuoklės, >> tada pasidaro kažkokį default mode, ir pagal idėja vis tie "spyrai į >> šikną" turėtų dingti, bet ir traukos turbūt nelabai atsirastų. >> >> Tiesiog galvoju kaip atlikti grubų testą :) >> >> Matuoklės kaina nedžiugina, kad va taip imti nuspirkti ir pakeist šeip >> sau :) >> >> >> DJ >> >> On 2016.01.04 15:39, Dainiushas wrote: >>> nu nėra ten taip, kad kažkas valdo kažką. Viskas susiję. >>> >>> On 2016.01.04 15:17, Daliokas wrote: >>>> >>>> Kaip suprantu oro srauto matuoklė, duoda signalą į kompą, o pastarasis >>>> "valdo" vožtuvą. tai jei testui atjungti matuoklę-ištrakti "fyškę", >>>> vožtuvas pilnai atsidarytų? >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> DJ >>>> >>>> >>>> On 2016.01.04 14:13, pauliuszil@hotmail.com wrote: >>>>> kazkas panasaus del mirusios oro srauto matuokles yra buve.. >>>>> >>>>> "Daliokas" wrote in message news:n6dheg$7tb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Gerbiamieji, >>>>> >>>>> prašyčiau ištraukti savo krištolinius rutulius ir paburti. >>>>> Pacientas - Nissan Xtrail Mk1 84kW, dyzelius. >>>>> >>>>> Šaltam varikliui esant traukia normaliai. Sušilusiam varikliui dalis >>>>> kilovatu pradeda chalturinti, t.y. dingsta trauka, paskui momentais >>>>> gauna spyrį į šikną ir "patrauki", tada vėl "dedą skersą". Nuo 3k rpm >>>>> jau vėl trauka atsiranda. Kuo aukštesnė pavara tuo labiau jaučiasi tas >>>>> "netraukimas". >>>>> Kruizinti kaip ir px, bet jei reik ką lenkt - bėdelė. >>>>> >>>>> MAF'as, EGR'as stringa ar be šniuros pagalbos nieko nebus? >>>>> Kažkada pravalius EGR'o valdymo motoriuką nuo suodžių kaip ir padėjo- >>>>> apie metus buvo dingę simptomai. Dabar žiūrėjau - kaip ir >>>>> neužsinešęs. >>>>> Gal pats vožtuvas stringa - bet kai jau atidarytų, tai ir suktusi >>>>> turbūt? Dabar gaunasi, kad momentu patempia ir vėl dingsta trauka. >>>>> >>>>> DJ >>>> >>> >> >