nu nėra ten taip, kad kažkas valdo kažką. Viskas susiję. On 2016.01.04 15:17, Daliokas wrote: > > Kaip suprantu oro srauto matuoklė, duoda signalą į kompą, o pastarasis > "valdo" vožtuvą. tai jei testui atjungti matuoklę-ištrakti "fyškę", > vožtuvas pilnai atsidarytų? > > > > > DJ > > > On 2016.01.04 14:13, pauliuszil@hotmail.com wrote: >> kazkas panasaus del mirusios oro srauto matuokles yra buve.. >> >> "Daliokas" wrote in message news:n6dheg$7tb$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Gerbiamieji, >> >> prašyčiau ištraukti savo krištolinius rutulius ir paburti. >> Pacientas - Nissan Xtrail Mk1 84kW, dyzelius. >> >> Šaltam varikliui esant traukia normaliai. Sušilusiam varikliui dalis >> kilovatu pradeda chalturinti, t.y. dingsta trauka, paskui momentais >> gauna spyrį į šikną ir "patrauki", tada vėl "dedą skersą". Nuo 3k rpm >> jau vėl trauka atsiranda. Kuo aukštesnė pavara tuo labiau jaučiasi tas >> "netraukimas". >> Kruizinti kaip ir px, bet jei reik ką lenkt - bėdelė. >> >> MAF'as, EGR'as stringa ar be šniuros pagalbos nieko nebus? >> Kažkada pravalius EGR'o valdymo motoriuką nuo suodžių kaip ir padėjo- >> apie metus buvo dingę simptomai. Dabar žiūrėjau - kaip ir neužsinešęs. >> Gal pats vožtuvas stringa - bet kai jau atidarytų, tai ir suktusi >> turbūt? Dabar gaunasi, kad momentu patempia ir vėl dingsta trauka. >> >> DJ >