Ačiū už nuorodą. Panašu kad testas pavyko. su atjungta matuokle dingo ir tie "paspardymai". Trauka tolygi, bet silpnesnė nei nei veikiant matuoklei, tačiau stipresnė nei su gliučinančia matuokle. DJ On 2016-01-04 18:12, Dainiushas wrote: > http://osm.lt/index.php?searchstring=trail&x=0&y=0 > > > On 2016.01.04 17:01, Daliokas wrote: >> Nu Fakto auto - 238 € (kaip suprantu su visu korpusu) >> Intercars tik daviklis - 174 € (Densu) >> Autoaibė - nuo 230 eur irgi su korpusu (Densu). Kitas variantas 380€ >> tik gaminotjo nezinau. >> >> Na burti tai neturiu nei laiko, nei noro :) >> Pakeisti tai ten 2 varžtus atsukti. tik va diagnostika pas Fakto auto >> ~60 eur :) >> >> Bandysiu ištraukti fiske namo vaziuodmas iš darbo ir matysiu koks >> vaizdas, jei bus labai tupa ir visvien jausi tas "spardymas" tai matyt >> ne matuoklė kalta. >> >> Kaip apie pačia mašina, nieko labai blogo negaliu paskayti. pravažumas >> tenkina, kolkas per du metus kai atsivariau iš vokiečių tai tik pakaboj >> priekyje pasikpraštyti teko. EGR prasivalyti, na ir tas traukos >> šokinėjimas vėl atsiradęs prota knisą. Prieš porą mėnesių TA iš pirmo >> karto praėjo.Komfortas - garso izoliacija liūdina :) na ir žiūrėk ar >> prietaisų skydelis per viduri nenervins jei žiūrėsi į pirmos kartos >> Xtrailą. MKII nuo 2008 metų jau skidelis kaip priklauso. >> >> >> DJ >> >> >> On 2016.01.04 16:35, anon@work wrote: >>> Jei netingi knistis - galima pabandyti parsisiųsti Nissane esancios >>> matuoklės aprasymą, nusipirkti neoriginalia pigesnę matuoklę, kad ir >>> VW, kintamu rezistorium pareguliuoti išduodamą įtampą kad atitiktų >>> Nissan specifikaciją. Bet reikia žinoti kad tikrai matuoklė kalta :( Ir >>> laiko tos neoriginalios max porą-trejetą metų. Toks entuziasto >>> sprendimas pas mane veikia Rover 620 SDI 1996 metų - jokių problemų. Už >>> originalą - 800 Lt, neoriginali - 125 Lt . Vieną po dviejų metu >>> pakeičiau, kita tris jau stovi, tik va -mašina baigiasi fiziškai ir >>> morališkai. Kaip tik zvalgausi X-Trail'o :) >>> >>> "Daliokas" wrote in message news:n6dup5$hop$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Tai jei fiske ištraukiu, kompas negauna signalo iš srauto matuoklės, >>> tada pasidaro kažkokį default mode, ir pagal idėja vis tie "spyrai į >>> šikną" turėtų dingti, bet ir traukos turbūt nelabai atsirastų. >>> >>> Tiesiog galvoju kaip atlikti grubų testą :) >>> >>> Matuoklės kaina nedžiugina, kad va taip imti nuspirkti ir pakeist šeip >>> sau :) >>> >>> >>> DJ >>> >>> On 2016.01.04 15:39, Dainiushas wrote: >>>> nu nėra ten taip, kad kažkas valdo kažką. Viskas susiję. >>>> >>>> On 2016.01.04 15:17, Daliokas wrote: >>>>> >>>>> Kaip suprantu oro srauto matuoklė, duoda signalą į kompą, o pastarasis >>>>> "valdo" vožtuvą. tai jei testui atjungti matuoklę-ištrakti "fyškę", >>>>> vožtuvas pilnai atsidarytų? >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> DJ >>>>> >>>>> >>>>> On 2016.01.04 14:13, pauliuszil@hotmail.com wrote: >>>>>> kazkas panasaus del mirusios oro srauto matuokles yra buve.. >>>>>> >>>>>> "Daliokas" wrote in message news:n6dheg$7tb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Gerbiamieji, >>>>>> >>>>>> prašyčiau ištraukti savo krištolinius rutulius ir paburti. >>>>>> Pacientas - Nissan Xtrail Mk1 84kW, dyzelius. >>>>>> >>>>>> Šaltam varikliui esant traukia normaliai. Sušilusiam varikliui dalis >>>>>> kilovatu pradeda chalturinti, t.y. dingsta trauka, paskui momentais >>>>>> gauna spyrį į šikną ir "patrauki", tada vėl "dedą skersą". Nuo 3k rpm >>>>>> jau vėl trauka atsiranda. Kuo aukštesnė pavara tuo labiau jaučiasi >>>>>> tas >>>>>> "netraukimas". >>>>>> Kruizinti kaip ir px, bet jei reik ką lenkt - bėdelė. >>>>>> >>>>>> MAF'as, EGR'as stringa ar be šniuros pagalbos nieko nebus? >>>>>> Kažkada pravalius EGR'o valdymo motoriuką nuo suodžių kaip ir padėjo- >>>>>> apie metus buvo dingę simptomai. Dabar žiūrėjau - kaip ir >>>>>> neužsinešęs. >>>>>> Gal pats vožtuvas stringa - bet kai jau atidarytų, tai ir suktusi >>>>>> turbūt? Dabar gaunasi, kad momentu patempia ir vėl dingsta trauka. >>>>>> >>>>>> DJ >>>>> >>>> >>> >> >