Tema: Re: MB W212
Autorius: spakainas
Data: 2016-01-04 16:10:08
Aš trumpai bandžiau E200 cdi, tai kas nepatiko: variklio garsas (320 
burzgia žymiai tyliau ir maloniau), na ir pakaba priekinė keistoka - 
posūkyje linguoja kaip turi būt. Bet čia gal man po bmw tas užkliuvo, ar 
gal konkretus egzempliorius damuštas buvo, negaliu tiksliai atsakyt. Bet 
atkreipk dėmesį kai testuosi.
Na ir tie keturcilindriai ikifeisliftiniai tai berods su 5begiu 
automatu, V6 visi su 7G tronic (ričiagas prie vairo).

Na ir šiaip, pas V6 atsiranda opTSijose tokių navarotų kaip airmatikas 
ir 4x4. Jau nekelbant apie kitą įrangą - keturcilindriai dažnai su 
medžiaginėm kėdynėm ir t.t. Dar plius i4 gali būt buvę taksai (didesnė 
tikimybė).

2016.01.04 15:36, Tomas rašė:
> konstrukciniu nedadielku tipo grandines, siurbliai bla bla negirdejau,
> masina su 2,1l motorschaden per paskutinius 2 metus mates gal kokia 1.
> Motor kaput cia greiciau periferijoj ar bitukuose kazkas.
> Buna purkstukai pradeda grybaut, ten kaip ir gamyklinis brokas apie kuri
> garsiai nekalbama, bet pavasari vienam Silberis paspaudus keite
> nemokamai visus + kompa.
>
> 3l naujesnis tai tipo V6? Viskas ten zjb su tuo motoru, tik su amzium
> megsta apsimyzti tepalais per koliko ir tepalo ausintuvo tarpines, bet
> cia is esmes gelytes. Turbos valdymas elektrinis kartais sugrybauja.
>
> e220 jei gali, nepirk. Nevalit ir burzgia nesolidziai.
>
> "news"  parašė naujienų news:n6dobe$cqr$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Kas juzina ar girdejo kazka blogo apie w212 dyzelius?
>
> nusiziurejes (e220) 125kw, tik vis uzkliuna lentoj vienas kitas su motor
> defect, tai pasistojo klausimas,
> ar ieskot ligu ar kaip ir visom auto pasitaiko motor kaput?
>
> girdejau kad 3,0l motorai yra naujesnio ir senesnio modelio, atseit
> naujesni
> turetu buti geresni :) kiek tiesos bbz
>