Tema: Re: MB W212
Autorius: Tomas
Data: 2016-01-04 20:34:19
nekalbek nieku, kad turbinos valdyma aptepaluot, reikia, kad tepalai 
svirkstu fontanu ir dar lataka sukonstruot, kad juos nukreipt i virsu.
Po turbina/koliku nebent swirl flapsu valdyma ismaudysi.

kitos ten problemos, beje, dazniausiai paprastai sutvarkomos.

"YZF"  parašė naujienų news:n6e9k4$n54$1@trimpas.omnitel.net...

Jeigu laiku riebokslius prie turbinos pakeisi, tai su elektronika bedu
nebus nes tepalais jos neapvarys. Cia kalbant apie tuos V6 kur zinomas
bajeris kai garaze keicia filtrus ir neviska pakeicia

On 2016.01.04 15:36, Tomas wrote:
> konstrukciniu nedadielku tipo grandines, siurbliai bla bla negirdejau,
> masina su 2,1l motorschaden per paskutinius 2 metus mates gal kokia 1.
> Motor kaput cia greiciau periferijoj ar bitukuose kazkas.
> Buna purkstukai pradeda grybaut, ten kaip ir gamyklinis brokas apie kuri
> garsiai nekalbama, bet pavasari vienam Silberis paspaudus keite
> nemokamai visus + kompa.
>
> 3l naujesnis tai tipo V6? Viskas ten zjb su tuo motoru, tik su amzium
> megsta apsimyzti tepalais per koliko ir tepalo ausintuvo tarpines, bet
> cia is esmes gelytes. Turbos valdymas elektrinis kartais sugrybauja.
>
> e220 jei gali, nepirk. Nevalit ir burzgia nesolidziai.
>
> "news"  parašė naujienų news:n6dobe$cqr$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Kas juzina ar girdejo kazka blogo apie w212 dyzelius?
>
> nusiziurejes (e220) 125kw, tik vis uzkliuna lentoj vienas kitas su motor
> defect, tai pasistojo klausimas,
> ar ieskot ligu ar kaip ir visom auto pasitaiko motor kaput?
>
> girdejau kad 3,0l motorai yra naujesnio ir senesnio modelio, atseit
> naujesni
> turetu buti geresni :) kiek tiesos bbz
>