nzn, V6 dyzelius turejes tik 2, draugavo idealiai, kaip ir visi kiti. Tik civilinio 7G manieros flegmovos/aristokratiskos, as kazkaip S rezima iskart jungiu. apie elektras irgi biski kosmosas man, cia pirmam ML ir S senesniems aktualu buvo, kitiems nei susidures, nei girdejes. "news" parašė naujienų news:n6e0bi$iq7$1@trimpas.omnitel.net... jo girdejau , kad PJIEZO purskalai buvo gamykline nidadielka, tai keite pagal akcija atseit V6, tik kazkuris su 7troniku nelabai draugauja, o siaip (is ruskiu girdejau) pagrinde is salionu jau su elektros gliukais isrieda, langai, veidrodziai, partktronikai bet cia gelytes kaip minejai , kad tik tokios bedos, bet visgi bedos kai kitokiu nera "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message news:n6dsh9$fug$1@trimpas.omnitel.net... > konstrukciniu nedadielku tipo grandines, siurbliai bla bla negirdejau, > masina su 2,1l motorschaden per paskutinius 2 metus mates gal kokia 1. > Motor kaput cia greiciau periferijoj ar bitukuose kazkas. > Buna purkstukai pradeda grybaut, ten kaip ir gamyklinis brokas apie kuri > garsiai nekalbama, bet pavasari vienam Silberis paspaudus keite nemokamai > visus + kompa. > > 3l naujesnis tai tipo V6? Viskas ten zjb su tuo motoru, tik su amzium > megsta apsimyzti tepalais per koliko ir tepalo ausintuvo tarpines, bet cia > is esmes gelytes. Turbos valdymas elektrinis kartais sugrybauja. > > e220 jei gali, nepirk. Nevalit ir burzgia nesolidziai. > > "news" parašė naujienų news:n6dobe$cqr$1@trimpas.omnitel.net... > > Kas juzina ar girdejo kazka blogo apie w212 dyzelius? > > nusiziurejes (e220) 125kw, tik vis uzkliuna lentoj vienas kitas su motor > defect, tai pasistojo klausimas, > ar ieskot ligu ar kaip ir visom auto pasitaiko motor kaput? > > girdejau kad 3,0l motorai yra naujesnio ir senesnio modelio, atseit > naujesni > turetu buti geresni :) kiek tiesos bbz >