keisti reikia reguliariai nes laikui begant jie pradeda po truputi leisti. Net patys naujausi uzdeti Silberyje, po kurio laiko vistiek prasosi keiciami On 2016.01.04 21:04, Tomas wrote: > > kiekvienakart jo keist neprivaloma, nes principe gamyklinius "blogus" > pakeite "pagerinti" ir laiko ilgai, nebent kreivai uzmove murzius. > tas-ne tas atvejis, turbos valdymas yra auksciau ir sone, px tarpines > > "YZF" parašė naujienų news:n6ef6s$pia$1@trimpas.omnitel.net... > > as kalbu apie ta atveji, kai prie turbinos esantis riebokslis > nekeiciamas laiku (nu taip kas kiekviena arba kas antra aptarnavima > service). > > On 2016.01.04 20:34, Tomas wrote: >> nekalbek nieku, kad turbinos valdyma aptepaluot, reikia, kad tepalai >> svirkstu fontanu ir dar lataka sukonstruot, kad juos nukreipt i virsu. >> Po turbina/koliku nebent swirl flapsu valdyma ismaudysi. >> >> kitos ten problemos, beje, dazniausiai paprastai sutvarkomos. >> >> "YZF" parašė naujienų news:n6e9k4$n54$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Jeigu laiku riebokslius prie turbinos pakeisi, tai su elektronika bedu >> nebus nes tepalais jos neapvarys. Cia kalbant apie tuos V6 kur zinomas >> bajeris kai garaze keicia filtrus ir neviska pakeicia >> >> On 2016.01.04 15:36, Tomas wrote: >>> konstrukciniu nedadielku tipo grandines, siurbliai bla bla negirdejau, >>> masina su 2,1l motorschaden per paskutinius 2 metus mates gal kokia 1. >>> Motor kaput cia greiciau periferijoj ar bitukuose kazkas. >>> Buna purkstukai pradeda grybaut, ten kaip ir gamyklinis brokas apie kuri >>> garsiai nekalbama, bet pavasari vienam Silberis paspaudus keite >>> nemokamai visus + kompa. >>> >>> 3l naujesnis tai tipo V6? Viskas ten zjb su tuo motoru, tik su amzium >>> megsta apsimyzti tepalais per koliko ir tepalo ausintuvo tarpines, bet >>> cia is esmes gelytes. Turbos valdymas elektrinis kartais sugrybauja. >>> >>> e220 jei gali, nepirk. Nevalit ir burzgia nesolidziai. >>> >>> "news" parašė naujienų news:n6dobe$cqr$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Kas juzina ar girdejo kazka blogo apie w212 dyzelius? >>> >>> nusiziurejes (e220) 125kw, tik vis uzkliuna lentoj vienas kitas su motor >>> defect, tai pasistojo klausimas, >>> ar ieskot ligu ar kaip ir visom auto pasitaiko motor kaput? >>> >>> girdejau kad 3,0l motorai yra naujesnio ir senesnio modelio, atseit >>> naujesni >>> turetu buti geresni :) kiek tiesos bbz >>> >> >