O kodel pajudejimas pirma pavara turi buti sport? O kodel ne Standard? Siaip jeigu pasiskaitytum manuala tai butu aisku ka kuris reiskia. Kad C (comfort) vaziuoja ramiau, ir atitinkamai tas kas ne komfort - vaziuoja agresyviau, visai logiskai skamba. On 2016.01.04 20:28, Tomas wrote: > Ka cia norejai pasakyt? > > siaip jau Sport arba Sport aka Standart priklausomai nuo literaturos. > > Kas tada S+? Standart plus? > Kodel default mode yra C? Kodel S duoda pajudejima pirma pavara, > greitesnis kick down, ir perjungia prie aukstesniu pavaru? > Man kvepia sport, bbz > > "YZF" parašė naujienų news:n6e9lh$n54$2@trimpas.omnitel.net... > > S - standard > C - comfort > > On 2016.01.04 17:57, Tomas wrote: >> nzn, V6 dyzelius turejes tik 2, draugavo idealiai, kaip ir visi kiti. >> Tik civilinio 7G manieros flegmovos/aristokratiskos, as kazkaip S rezima >> iskart jungiu. >> >> apie elektras irgi biski kosmosas man, cia pirmam ML ir S senesniems >> aktualu buvo, kitiems nei susidures, nei girdejes. >> >> >> >> "news" parašė naujienų news:n6e0bi$iq7$1@trimpas.omnitel.net... >> >> jo girdejau , kad PJIEZO purskalai buvo gamykline nidadielka, tai keite >> pagal akcija >> >> atseit V6, tik kazkuris su 7troniku nelabai draugauja, o siaip (is ruskiu >> girdejau) pagrinde is salionu jau su elektros gliukais isrieda, langai, >> veidrodziai, partktronikai >> bet cia gelytes kaip minejai , kad tik tokios bedos, bet visgi bedos kai >> kitokiu nera >> >> >> >> >> "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message >> news:n6dsh9$fug$1@trimpas.omnitel.net... >>> konstrukciniu nedadielku tipo grandines, siurbliai bla bla negirdejau, >>> masina su 2,1l motorschaden per paskutinius 2 metus mates gal kokia 1. >>> Motor kaput cia greiciau periferijoj ar bitukuose kazkas. >>> Buna purkstukai pradeda grybaut, ten kaip ir gamyklinis brokas apie >>> kuri garsiai nekalbama, bet pavasari vienam Silberis paspaudus keite >>> nemokamai visus + kompa. >>> >>> 3l naujesnis tai tipo V6? Viskas ten zjb su tuo motoru, tik su amzium >>> megsta apsimyzti tepalais per koliko ir tepalo ausintuvo tarpines, bet >>> cia is esmes gelytes. Turbos valdymas elektrinis kartais sugrybauja. >>> >>> e220 jei gali, nepirk. Nevalit ir burzgia nesolidziai. >>> >>> "news" parašė naujienų news:n6dobe$cqr$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Kas juzina ar girdejo kazka blogo apie w212 dyzelius? >>> >>> nusiziurejes (e220) 125kw, tik vis uzkliuna lentoj vienas kitas su motor >>> defect, tai pasistojo klausimas, >>> ar ieskot ligu ar kaip ir visom auto pasitaiko motor kaput? >>> >>> girdejau kad 3,0l motorai yra naujesnio ir senesnio modelio, atseit >>> naujesni >>> turetu buti geresni :) kiek tiesos bbz >>> >> >