Draugas turi c5 2012m 3 ltr dyzelis automatas, hidraulika. pirkta su 180000 rida, baisiai patenkintas kuro sanaudos 8.6 dyzelio. problemos buvo su turbina -800eur. daviklis aukscio apie 60 eur guolis galinis apie 40. dar buvo problemos su kuro padavimu, pravale susitvarke. dauzta- nudazyta, po metu kapotas rudyja "moxas" wrote in message news:ndrmqh$m5k$1@trimpas.omnitel.net... naudojamas apie metus 2,2l, pravaziuota 10kkm is islaidu: is kart po pirkimo pakeisti tepalai ir visi filtrai (tepalu, kuro, oro, salono) 320eur kaires puses valytuvo varikliukas (pagrindinis, be kurio neveikia ir desine puse), su darbais 310eur cia kainos Krastoj Kaladeles ~30eur komplektas (ir priekio ir galo panasi kaina) buvo prasitrynes hidraulikos vamzdukas, del ko atsigule ant pilvo, sutaisyta savo rankom, 5eur vamzdukas (keistas ne visas, ~20 cm) + ~5 litrai LDS, 11eur/l su elektronika viskas ok, su pakaba kol kas ok. Vaziuoja minkstai ir maloniai. BMV betmenas palyginus tikrai kaip taburete. 2016-04-03 12:12, [mikro] rašė: > Sveiki, > > kazkada buvo kalbeta, bet neberandu. tevas cia uzsimane c5 nusipirkt, > priminkit, ka ziuret, kokios dazniausios bedos? pirks dyzeli ir > mechanke, jis pries automatus:) metai, tai turbut nuo kokiu 2009 -2010 > pamenu, kad buvo sneka, kad nuo kazkuriu metu daug vaikisku sudu > sutaisyta, kaip ten istikro? lyg tu c5 elektra kiek su kuo pakalbi > neknisa proto taip kaip nekaipkuriu peugeot ir renuskiu. > tai vienzo, paporinkit dazniausias problemas. ir kaip ten su hidrauline > vaziuokle, laiko ji normaliai? >