1.6 nelabai variantas del traukos ir smagumo. Nors sako, kad ekonomiski. 2.0 buna 103 kw ir 120 kw. Pakabos buna arba hidraulunes arba tradicines plienines. Su plienine pakaba buna iprastas rankinis stabdis, su hidrauline - elektrinis. Ar hidraulika, ar spyruokles - priekyje dazniausiai issiklibina stabilizatoriaus traukes. Nebaisiai brangu. Kaip jau cia rase, buna issidevejusiu pusasiu, bet paskaicius forumus, tas ivyksta ties labai skirtingom (daznai dideliom) ridom. Hidrauline pakaba Hidractive3 pakankamai patikima. Joje devisi hidrauliniai 'stovai'. Keiciami. Litu laikais naujas kainuodavo link 1000 Lt. Kiek dabar, nezinau. Automatines dezes sitam modelyje kencia, jei laikomasi PSA nuostatos, kad sios dezes nereikia niekad aptarnaut. Keiciant tepalus, tarnauja normaliai. Deze naudojama Aisin AM6. Ta pati deze (TF-80SC, AWF21, AF40-6, AM6, AW6A-EL) pas kitus a/m gamintojus nurodoma kaip aptarnaujama. Na bet jei norima mechanikos, tai gal neaktualu. AuksciausiaC5 komplektacija vadinasi Exclusive. Joje visada berods tik hidraulika. Siaip, mano mnuomone, C5 x7 labai neblogas modelis, jei kuo pilnesnes komplektacijos ir nenujotas. Bet jei bijant visokiu technologiniu 'navarotu', rinktis kuo paprastesni varianta (su spyruoklem, mechanika, be multimedia... ir t.t), tai yra ir geresniu pasirinkimu rinkoje. -- e.d "[mikro]" <msn@microsoft.com> Wrote in message: > Sveiki, > > kazkada buvo kalbeta, bet neberandu. tevas cia uzsimane c5 nusipirkt, > priminkit, ka ziuret, kokios dazniausios bedos? pirks dyzeli ir mechanke, > jis pries automatus:) metai, tai turbut nuo kokiu 2009 -2010 > pamenu, kad buvo sneka, kad nuo kazkuriu metu daug vaikisku sudu sutaisyta, > kaip ten istikro? lyg tu c5 elektra kiek su kuo pakalbi neknisa proto taip > kaip nekaipkuriu peugeot ir renuskiu. > tai vienzo, paporinkit dazniausias problemas. ir kaip ten su hidrauline > vaziuokle, laiko ji normaliai? > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/