Dar problema LDS`u rasojantys amortikai-hidrocilindrai. Pagal TA tai didelis trukumas. Tvarkoma nuvalant su skuduriuku pries pat TA. Kai jau pradeda varvet tai jau keiciama.Ypac priekiniai megsta parasot-pavarvet. Nuo rasojimo iki varvejimo gali praeiti ir 3-4 metai Mano galva optimaliausias 2,0 120 kw variklis O siaip i citrina.lt nueik On 2016.04.04 10:22, [mikro] wrote: > nu daugmaz viskas aisku, vienzo nieko blogo kolkas is atsiliepimu as cia > nematau:) > > > "E.D" wrote in message news:ndt2sg$213$1@trimpas.omnitel.net... > > Na, siaip, kadangi valytuvai beremiai, tai prie didesniu salciu > pastovejus masinai, pats tas valutuvas kartais pasidaro nelankstus, nes > uzsala ant jo vanduo. Tai pries sesdamas i masina tiesiog vairuotojo > valytuva kilstelnu ir paleidsiu. Viskas. Nors ir be to po kazkiek > mostelejimu sutrupa tas ledas ir valytuvai pradeda valyti gerai. > Kiek zinau pasildymo pas C5 lango apacioje nebuna. > > On 2016-04-04 09:14, AurimasBar wrote: >> va del valytuvų tai keista. gal kasnors neveikia pas mane, koks >> pašildymas lango apacioj? nes zinoma nrmaliom žiemom kai nepila to šūdo >> ant kelio, kuris prie -15 dar skystas ir taškosi tai irgi jokių >> problemų, nes nereikia valyt. bei jei jau reikia tai valytuvai išlenda >> is po kapoto sušalę į ragą... >> >> "E.D" parašė naujienų news:ndsvtj$vsc$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Beje, pats eksploatuoju 2010m C5 2.0 HDI 120 kW su automatine deze ir >> hidraulika. >> Turiu neseniai - apie 5 men. Pravaziuota ~10 tukst km. >> Is islaidu kol kas - visi dirzai, guoliai, vandens pompa, filtrai, >> tepalai ir darbas visam tam geriui pakeist. Nepasakyciau, kad tai >> kainavo kiek nors brangiau, nei kitai panasiu metu masinai. >> Dar buvo suplysus granatos guma ir susideveje valytuvai. >> Ziema per salcius - lygiai nulis problemu. >> >> On 2016-04-04 00:04, E.D wrote: >>> 1.6 nelabai variantas del traukos ir smagumo. Nors sako, kad >>> ekonomiski. >>> 2.0 buna 103 kw ir 120 kw. >>> Pakabos buna arba hidraulunes arba tradicines plienines. Su >>> plienine pakaba buna iprastas rankinis stabdis, su hidrauline - >>> elektrinis. >>> Ar hidraulika, ar spyruokles - priekyje dazniausiai issiklibina >>> stabilizatoriaus traukes. Nebaisiai brangu. >>> Kaip jau cia rase, buna issidevejusiu pusasiu, bet paskaicius >>> forumus, tas ivyksta ties labai skirtingom (daznai dideliom) >>> ridom. >>> Hidrauline pakaba Hidractive3 pakankamai patikima. Joje devisi >>> hidrauliniai 'stovai'. Keiciami. Litu laikais naujas kainuodavo >>> link 1000 Lt. Kiek dabar, nezinau. >>> Automatines dezes sitam modelyje kencia, jei laikomasi PSA >>> nuostatos, kad sios dezes nereikia niekad aptarnaut. Keiciant >>> tepalus, tarnauja normaliai. Deze naudojama Aisin AM6. Ta pati >>> deze (TF-80SC, AWF21, AF40-6, AM6, AW6A-EL) pas kitus a/m >>> gamintojus nurodoma kaip aptarnaujama. >>> Na bet jei norima mechanikos, tai gal neaktualu. >>> AuksciausiaC5 komplektacija vadinasi Exclusive. Joje visada berods >>> tik hidraulika. >>> Siaip, mano mnuomone, C5 x7 labai neblogas modelis, jei kuo >>> pilnesnes komplektacijos ir nenujotas. Bet jei bijant visokiu >>> technologiniu 'navarotu', rinktis kuo paprastesni varianta (su >>> spyruoklem, mechanika, be multimedia... ir t.t), tai yra ir >>> geresniu pasirinkimu rinkoje. >>> >> >