Tema: Re: c5?
Autorius: RD
Data: 2016-04-04 11:33:32
Dar problema LDS`u rasojantys amortikai-hidrocilindrai. Pagal TA tai 
didelis trukumas. Tvarkoma nuvalant su skuduriuku pries pat TA.
Kai jau pradeda varvet tai jau keiciama.Ypac priekiniai megsta 
parasot-pavarvet. Nuo rasojimo iki varvejimo gali praeiti ir 3-4 metai

Mano galva optimaliausias 2,0 120 kw variklis
O siaip i citrina.lt nueik



On 2016.04.04 10:22, [mikro] wrote:
> nu daugmaz viskas aisku, vienzo nieko blogo kolkas is atsiliepimu as cia
> nematau:)
>
>
> "E.D"  wrote in message news:ndt2sg$213$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Na, siaip, kadangi valytuvai beremiai, tai prie didesniu salciu
> pastovejus masinai, pats tas valutuvas kartais pasidaro nelankstus, nes
> uzsala ant jo vanduo. Tai pries sesdamas i masina tiesiog vairuotojo
> valytuva kilstelnu ir paleidsiu. Viskas. Nors ir be to po kazkiek
> mostelejimu sutrupa tas ledas ir valytuvai pradeda valyti gerai.
> Kiek zinau pasildymo pas C5 lango apacioje nebuna.
>
> On 2016-04-04 09:14, AurimasBar wrote:
>> va del valytuvų tai keista. gal kasnors neveikia pas mane, koks
>> pašildymas lango apacioj? nes zinoma nrmaliom žiemom kai nepila to šūdo
>> ant kelio, kuris prie -15 dar skystas ir taškosi tai irgi jokių
>> problemų, nes nereikia valyt. bei jei jau reikia tai valytuvai išlenda
>> is po kapoto sušalę į ragą...
>>
>> "E.D"  parašė naujienų news:ndsvtj$vsc$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Beje, pats eksploatuoju 2010m C5 2.0 HDI 120 kW su automatine deze ir
>> hidraulika.
>> Turiu neseniai - apie 5 men. Pravaziuota ~10 tukst km.
>> Is islaidu kol kas - visi dirzai, guoliai, vandens pompa, filtrai,
>> tepalai ir darbas visam tam geriui pakeist. Nepasakyciau, kad tai
>> kainavo kiek nors brangiau, nei kitai panasiu metu masinai.
>> Dar buvo suplysus granatos guma ir susideveje valytuvai.
>> Ziema per salcius - lygiai nulis problemu.
>>
>> On 2016-04-04 00:04, E.D wrote:
>>> 1.6 nelabai variantas del traukos ir smagumo. Nors sako, kad
>>>   ekonomiski.
>>> 2.0 buna 103 kw ir 120 kw.
>>> Pakabos buna arba hidraulunes arba tradicines plienines. Su
>>>   plienine pakaba buna iprastas rankinis stabdis, su hidrauline -
>>>   elektrinis.
>>> Ar hidraulika, ar spyruokles - priekyje dazniausiai issiklibina
>>>   stabilizatoriaus traukes. Nebaisiai brangu.
>>> Kaip jau cia rase, buna issidevejusiu pusasiu, bet paskaicius
>>>   forumus, tas ivyksta ties labai skirtingom (daznai dideliom)
>>>   ridom.
>>> Hidrauline pakaba Hidractive3 pakankamai patikima. Joje devisi
>>>   hidrauliniai 'stovai'. Keiciami. Litu laikais naujas kainuodavo
>>>   link 1000 Lt. Kiek dabar, nezinau.
>>> Automatines dezes sitam modelyje kencia, jei laikomasi PSA
>>>   nuostatos, kad sios dezes nereikia niekad aptarnaut. Keiciant
>>>   tepalus, tarnauja normaliai. Deze naudojama Aisin AM6. Ta pati
>>>   deze (TF-80SC, AWF21, AF40-6, AM6, AW6A-EL) pas kitus a/m
>>>   gamintojus nurodoma kaip aptarnaujama.
>>> Na bet jei norima mechanikos, tai gal neaktualu.
>>> AuksciausiaC5 komplektacija vadinasi Exclusive. Joje visada berods
>>>   tik hidraulika.
>>> Siaip, mano mnuomone, C5 x7 labai neblogas modelis, jei kuo
>>>   pilnesnes komplektacijos ir nenujotas. Bet jei bijant visokiu
>>>   technologiniu 'navarotu', rinktis kuo paprastesni varianta (su
>>>   spyruoklem, mechanika, be multimedia... ir t.t), tai yra ir
>>>   geresniu pasirinkimu rinkoje.
>>>
>>
>