Pamirsai, kad ne vien dabartines auto vazineja keliuose. Ir senesnems nei 3 m masinoms dalyvauti eisme neuzdrausta. On 04/24/2016 12:22 PM, pvytautas wrote: > „Važiavau greičiau, nes tai leidžia eismo sąlygos, automobilio > charakteristika. Galima važiuoti ir lėčiau, tačiau šiuo atveju aš > netrukdžiau kitiems eismo dalyviams“ citata is 15min. > Pasiteisinimas kaip keliu erelio. > Prie ko cia tos padangos. Yra ir kitu faktoriu kaip reakcijos laikas, > smegenu aplinkos suvokimas. Kurie nesikeite per amzius. > Manai dabartinem auto reiktu leist vaziuot didesniais greiciais ir bus > taip pat saugu. > Kelias tai toks bendras visu reikalas tiek pirmajam fordui tiek > ferariui. Tai ir taisykles bendros ju laikytis ir reik nes butu chaosas > jei ferariai lakstytu 300km/h o pirmas fordas sliauztu. > Toks pat chaosas DE. Po to po 15km stovi autobanai kol surenka mesmales > likucius. > > > > > On 2016-04-24 11:54, Tomas wrote: >> Kur jis teige, kad laikytis nereikia? >> Saugaus eismo problematika, saugus greitis ir leistinas greitis - trys >> skirtingi dalykai. >> Leistinas greitis - daug kliedesio shiaip toj savokoj. Atsirado tas >> sakykim leistinas 60 km/h - kuriam amzhiuj, kokios buvo TP, kokios >> padangos, ir kokie stabdziai, kokie vairuotoju igudziai? Kodel iki >> shiol tas skaicius (arba 50 km/h) daug kur grajina? Kodel greicio >> apribojimas nekinta 100 metu, nors didzioji dalis padangu jau nebe i >> dviracio padangas panashios? Kodel ferariui tie patys apribojimai, >> kaip ir pirmajam fordui, kuris nuo karietos nelabai skyresi? Gal butu >> logishka dar ir zhmogu su veliavele priesh automobili paleist, >> ispejanti, kad atvaziuoja automobilis? >> >> "pvytautas" <kazka@asasdasda.lt> wrote in message >> news:nfi062$hb1$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ne 30 o 45. Tiesiog zmogus rengiantis projektus "Dėl saugaus eismo >>> problematikos..." ir kuriantis istatymus teigia kad ju laikytis >>> nereikia, nes galima vaziuoti remintis oro/auto salygomis. >>> Nesakau kad nevirsiju ir matau, kad aplinkui yra tokiu ir daugiau. Ar >>> tai gerai, abejoju. >>> Man tik dziugu, kad paskutiniu metu visokie Brunzos, Valinskai ir kiti >>> neissisuka nuo atsakomybes. >>> >>> >>> >>> >>> On 2016-04-24 10:34, Tomas wrote: >>>> O ble paspaude, stebuklas - virshyjo 30 km leistina. Tiek kasdien >>>> virshyju, kiti - labai retas kuriam nepasitaiko, babytes kretanciu >>>> zhandikauliu tik gal nevirshyja. Tai kur cia tie dvigubi? >>>> >>>> "pvytautas" <kazka@asasdasda.lt> wrote in message >>>> news:nfhs43$gc6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Jis mano kad randasi DE autobane/ralio trasoje ir gali spausti pagal >>>>> auto/oro salygas. >>>>> Manau dvigubi nes anot brunzos jam galima vadovautis auto/oro >>>>> salygom ir >>>>> vaziuoti nesilaikant KET. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> On 2016-04-24 09:07, Tomas wrote: >>>>>> Kodel dvigubais? Ar jis atsisako bauda moketi? >>>>>> >>>>>> Kelintas ralio chiampuose budavai? >>>>>> >>>>>> "Kastytis" <kastisv@takas.lt> wrote in message >>>>>> news:nfh1eo$bg6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Axujenas seimo narys su dvigubais standartais... >>>>>>> Kiek as su savo darzine galiu gerom salygom mint? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Edvinas" parašė naujienų news:nffh0h$k5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> http://auto.lrytas.lt/radaras/160-km-h-prie-vievio-lekes-s-brundza-mano-rekordas-300-km.htm >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> O kiek debiliškų KET pakeitimų prastūmęs yra... >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >