p.s. jei mano mašina nauja su naujomis padangomis ir ahujennai valina, tai man irgi galima? On 4/24/2016 5:57 PM, Tomas wrote: > Tai chule leidzia mieste draskytis ant beveik 60 km/h? Reikia ant 20, ka pestieji spetu pabegt nuo artejancio auto > Priklausomybe nuo greicio brunzos atveju - gatvese pasekmiu nebuvo, tik trasoj 13, besportuojant. Tai gal zhino ka kalba? > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:nfihtg$mb4$1@trimpas.omnitel.net... >> o jei pažiūrėt per įvykio pasekmių priklausomybės nuo greičio prizmę? >> Pvz, pėstyjį ant 40km/h tik apdaužysi. Ant 60km/h jau beveik garantuotas >> RIP. >> >> On 4/24/2016 1:27 PM, Tomas wrote: >>> >>> "pvytautas" <kazka@asasdasda.lt> wrote in message news:nfi396$i60$1@trimpas.omnitel.net... >>>> „Važiavau greičiau, nes tai leidžia eismo sąlygos, automobilio >>>> charakteristika. Galima važiuoti ir lėčiau, tačiau šiuo atveju aš >>>> netrukdžiau kitiems eismo dalyviams“ citata is 15min. >>>> Pasiteisinimas kaip keliu erelio. >>> >>> O ka jis turejo sakyti? >>> Pareigunas sustabdes sako: >>> Laba diena, pareigunas toks ir toks, ponas, kodel pazheidinejam? >>> Brundza: >>> Asj balvonas nevidonas, >>> Ash ubliudkas i gavno! >>> I man viskas vsio ravno!!! >>> EHEHEHE, LIAU LIAU LIAU!!!! >>> Tu shito teksto tikejais ish brundzos? >>> >>>> Prie ko cia tos padangos. Yra ir kitu faktoriu kaip reakcijos laikas, >>>> smegenu aplinkos suvokimas. Kurie nesikeite per amzius. >>> >>> Padangu charakteristikos, absai, asrai, esp visokie - nemanai, kad shitie faktoriai pakito per 100 metu ir nebutina skirtingus daiktus ant vienos lentynos statyt? Manau jei triperiui galima vazhiuot 60, tai tvarkingai mashinai toj vietoj - daleiskim 80, kam ishkart 300. Draudimo bendroves pvz sugeba diferencijuot imokos suma pagal ivairius kriterijus, a labai jau cia didele problema pritaikyti toki principa ket? A cia yra normalu shliauzht tusciu gelezhiaku ant 60, kai piko metu ten visas srautas neshasi 80-100 km/h? >>> >> >