Tema: Re: "Kovotojas" už saugumą keliuose
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-04-24 16:32:32
o jei pažiūrėt per įvykio pasekmių priklausomybės nuo greičio prizmę? 
Pvz, pėstyjį ant 40km/h tik apdaužysi. Ant 60km/h jau beveik garantuotas 
RIP.

On 4/24/2016 1:27 PM, Tomas wrote:
>
> "pvytautas" <kazka@asasdasda.lt> wrote in message news:nfi396$i60$1@trimpas.omnitel.net...
>> „Važiavau greičiau, nes tai leidžia eismo sąlygos, automobilio
>> charakteristika. Galima važiuoti ir lėčiau, tačiau šiuo atveju aš
>> netrukdžiau kitiems eismo dalyviams“ citata is 15min.
>> Pasiteisinimas kaip keliu erelio.
>
> O ka jis turejo sakyti?
> Pareigunas sustabdes sako:
> Laba diena, pareigunas toks ir toks, ponas, kodel pazheidinejam?
> Brundza:
> Asj balvonas nevidonas,
> Ash ubliudkas i gavno!
> I man viskas vsio ravno!!!
> EHEHEHE, LIAU LIAU LIAU!!!!
> Tu shito teksto tikejais ish brundzos?
>
>> Prie ko cia tos padangos. Yra ir kitu faktoriu kaip reakcijos laikas,
>> smegenu aplinkos suvokimas. Kurie nesikeite per amzius.
>
> Padangu charakteristikos, absai, asrai, esp visokie - nemanai, kad shitie faktoriai pakito per 100 metu ir nebutina skirtingus daiktus ant vienos lentynos statyt? Manau jei triperiui galima vazhiuot 60, tai tvarkingai mashinai toj vietoj - daleiskim 80, kam ishkart 300. Draudimo bendroves pvz sugeba diferencijuot imokos suma pagal ivairius kriterijus, a labai jau cia didele problema pritaikyti toki principa ket? A cia yra normalu shliauzht tusciu gelezhiaku ant 60, kai piko metu ten visas srautas neshasi 80-100 km/h?
>