Tema: Re: "Kovotojas" už saugumą keliuose
Autorius: Tomas
Data: 2016-04-24 17:56:53
Tai chule leidzia mieste draskytis ant beveik 60 km/h? Reikia ant 20, ka pestieji spetu pabegt nuo artejancio auto
Priklausomybe nuo greicio brunzos atveju - gatvese pasekmiu nebuvo, tik trasoj 13, besportuojant. Tai gal zhino ka kalba?

"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:nfihtg$mb4$1@trimpas.omnitel.net...
>o jei pažiūrėt per įvykio pasekmių priklausomybės nuo greičio prizmę? 
> Pvz, pėstyjį ant 40km/h tik apdaužysi. Ant 60km/h jau beveik garantuotas 
> RIP.
> 
> On 4/24/2016 1:27 PM, Tomas wrote:
>>
>> "pvytautas" <kazka@asasdasda.lt> wrote in message news:nfi396$i60$1@trimpas.omnitel.net...
>>> „Važiavau greičiau, nes tai leidžia eismo sąlygos, automobilio
>>> charakteristika. Galima važiuoti ir lėčiau, tačiau šiuo atveju aš
>>> netrukdžiau kitiems eismo dalyviams“ citata is 15min.
>>> Pasiteisinimas kaip keliu erelio.
>>
>> O ka jis turejo sakyti?
>> Pareigunas sustabdes sako:
>> Laba diena, pareigunas toks ir toks, ponas, kodel pazheidinejam?
>> Brundza:
>> Asj balvonas nevidonas,
>> Ash ubliudkas i gavno!
>> I man viskas vsio ravno!!!
>> EHEHEHE, LIAU LIAU LIAU!!!!
>> Tu shito teksto tikejais ish brundzos?
>>
>>> Prie ko cia tos padangos. Yra ir kitu faktoriu kaip reakcijos laikas,
>>> smegenu aplinkos suvokimas. Kurie nesikeite per amzius.
>>
>> Padangu charakteristikos, absai, asrai, esp visokie - nemanai, kad shitie faktoriai pakito per 100 metu ir nebutina skirtingus daiktus ant vienos lentynos statyt? Manau jei triperiui galima vazhiuot 60, tai tvarkingai mashinai toj vietoj - daleiskim 80, kam ishkart 300. Draudimo bendroves pvz sugeba diferencijuot imokos suma pagal ivairius kriterijus, a labai jau cia didele problema pritaikyti toki principa ket? A cia yra normalu shliauzht tusciu gelezhiaku ant 60, kai piko metu ten visas srautas neshasi 80-100 km/h?
>>
>