Tai chule leidzia mieste draskytis ant beveik 60 km/h? Reikia ant 20, ka pestieji spetu pabegt nuo artejancio auto Priklausomybe nuo greicio brunzos atveju - gatvese pasekmiu nebuvo, tik trasoj 13, besportuojant. Tai gal zhino ka kalba? "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:nfihtg$mb4$1@trimpas.omnitel.net... >o jei pažiūrėt per įvykio pasekmių priklausomybės nuo greičio prizmę? > Pvz, pėstyjį ant 40km/h tik apdaužysi. Ant 60km/h jau beveik garantuotas > RIP. > > On 4/24/2016 1:27 PM, Tomas wrote: >> >> "pvytautas" <kazka@asasdasda.lt> wrote in message news:nfi396$i60$1@trimpas.omnitel.net... >>> „Važiavau greičiau, nes tai leidžia eismo sąlygos, automobilio >>> charakteristika. Galima važiuoti ir lėčiau, tačiau šiuo atveju aš >>> netrukdžiau kitiems eismo dalyviams“ citata is 15min. >>> Pasiteisinimas kaip keliu erelio. >> >> O ka jis turejo sakyti? >> Pareigunas sustabdes sako: >> Laba diena, pareigunas toks ir toks, ponas, kodel pazheidinejam? >> Brundza: >> Asj balvonas nevidonas, >> Ash ubliudkas i gavno! >> I man viskas vsio ravno!!! >> EHEHEHE, LIAU LIAU LIAU!!!! >> Tu shito teksto tikejais ish brundzos? >> >>> Prie ko cia tos padangos. Yra ir kitu faktoriu kaip reakcijos laikas, >>> smegenu aplinkos suvokimas. Kurie nesikeite per amzius. >> >> Padangu charakteristikos, absai, asrai, esp visokie - nemanai, kad shitie faktoriai pakito per 100 metu ir nebutina skirtingus daiktus ant vienos lentynos statyt? Manau jei triperiui galima vazhiuot 60, tai tvarkingai mashinai toj vietoj - daleiskim 80, kam ishkart 300. Draudimo bendroves pvz sugeba diferencijuot imokos suma pagal ivairius kriterijus, a labai jau cia didele problema pritaikyti toki principa ket? A cia yra normalu shliauzht tusciu gelezhiaku ant 60, kai piko metu ten visas srautas neshasi 80-100 km/h? >> >