<html> <head> <meta content="text/html; charset=utf-8" http-equiv="Content-Type"> </head> <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000"> <div class="moz-cite-prefix">Tu gal paskaityk bent truputį tą aprašą, o tik po to pasakok apie savo <i>realias </i>patirtis. <br> Kažin ką 2008-ias metais tvirtintame apraše reiškia tekstas:<br> <blockquote><tt>11. Bandymo vieta gali būti kiekviena vieta, kuriai nedaro įtakos dideli akustiniai trikdžiai. Šiam tikslui ypač tinka betono, asfalto arba koks nors kitas labai gerai garsą atspindintis plokščias paviršius. <b>Bandymui atlikti netinka suplaktos žemės paviršiai.</b></tt><tt><br> </tt><tt>12. Bandymo vieta būtinai turi būti stačiakampio formos, kurio kraštinės nuo transporto priemonės yra bent už 3 m. Šioje vietoje neturi būti jokių didesnių kliūčių, pavyzdžiui, kitų asmenų, išskyrus stebėtoją ir vairuotoją. Transporto priemonė minėtame stačiakampyje turi stovėti taip, kad <b>mikrofonas nuo kelkraščio būtų bent už 1 m.</b></tt><tt><br> </tt><tt>13. <b>Matavimai neturi būti atliekami, jei oro sąlygos blogos. </b>Turi būti užtikrinta, kad vėjo šuorai nepadarytų įtakos rezultatams.</tt><tt><br> </tt><tt>14. <b>Matuokliais užregistruoti aplinkos ir vėjo triukšmo rodmenys turi būti bent 10 dB (A) mažesni už matuotiną garso lygį. </b>Prie mikrofono galima primontuoti tinkamą stiklą, jeigu atsižvelgiama į tai, jog stiklas daro įtaką mikrofono jautriui.</tt><tt><br> </tt></blockquote> Kad policininkai niekada nebando daryti ko nors sudėtingesnio, nei papliurpti – jau žinome. Tikėtina, kad Druskininkuose matuoti bandę policininkai irgi buvo iš tų, kurie nesugeba suvokti teksto.<br> <br> O jei nesigauna pamatuoti pagal esamus aprašus, tai kas draudžia pasitvirtinti geresnius? Taip, noro stoka. <br> Avinai niekada nesiima iniciatyvos mąstyti, jiems labiau patinka bliauti.<br> <br> Linas Petkevičius rašė:<br> </div> <blockquote cite="mid:ngev3b$qqo$1@trimpas.omnitel.net" type="cite">IMHO kai rase taisykles paaprasciausiai niekas nenumate, kad bus galima tikrinti lauko salygomis - gal tada ir tokios irangos nebuvo. Tad pagal tas metodikas pamatuot gatveje imanoma tik teoriskai, todel niekas ir nebando to daryti. <br> <br> Kitas niuansas, kad leidziamas garsas turi nevirsyti X db(A) ARBA gamintojo nustatytu reikalavimu. Ir ka turim. Sustabdo YVL'a su birbainciu klozetu, kuris isduoda 108 db(A). O kiek jis turi duoti - kas zino? YVL veziotis sertifikato neipareigotas, istraukt tokia info is www onlkine ir tai naudoti kaip argumenta surasant protokola? Vaiku darzelis kazkoks... <br> <br> "Yvl" wrote in message <a class="moz-txt-link-freetext" href="news:ngeum1$qf9$1@trimpas.omnitel.net">news:ngeum1$qf9$1@trimpas.omnitel.net</a>... <br> <br> noriu pasakyt, kad aplinka ziauriai itakoja garso stipruma <br> <br> "Vytenis P." wrote in message <a class="moz-txt-link-freetext" href="news:nges83$ohl$1@trimpas.omnitel.net">news:nges83$ohl$1@trimpas.omnitel.net</a>... <br> <br> O koks skirtumas, kur? Kur sustabdys, ten ir matuos. Nori pasakyt, kad <br> šalia Siemens arenos koncerto metu tavo triukšmas bus didesnis? :) <br> <br> <blockquote type="cite">tu tikrai nori pasakyt, kad matavimo rezultatai bus vienodi Gelezinio Vilko gatvej, misko keliuke ir Tuvlitos angare? <br> </blockquote> <br> <br> "KEdas" <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net"><news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net></a> wrote in message <br> <a class="moz-txt-link-freetext" href="news:ngb3n4$73q$1@trimpas.omnitel.net">news:ngb3n4$73q$1@trimpas.omnitel.net</a>... <br> Nematau jokių problemų pamatuoti pagal taisykles, nes jos būtent lauko <br> sąlygų matavimams ir <br> parašytos. Matuojamos ne laisvos apsukos. <br> <a class="moz-txt-link-freetext" href="https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActPrint?documentId=TAR.726CDE08F5BB">https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActPrint?documentId=TAR.726CDE08F5BB</a> <br> L kategorijos transporto priemonės <br> </blockquote> <p><br> </p> </body> </html>