Tema: Re: Pumputis strikes again
Autorius: Yvl
Data: 2016-05-06 11:46:19
"is ausies" nustatai koks bus matuotinas lygis, ir tada pasichekini ar 
skirtumas yra bent 10dB ? :)

"Ignas"  wrote in message news:nghl11$vis$1@trimpas.omnitel.net...

ir 14p. apraso kaip paziuret ar tie trikdziai dideli?...

On 2016-05-06 11:08, Yvl wrote:
> Bandymo vieta gali būti kiekviena vieta, kuriai nedaro įtakos dideli
> akustiniai trikdžiai
>
>
> Judrios gatves pakrastys – man aseniskai yra axujeno didumo akustinis
> trikdis
>
>
>
> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message
> news:ngfr8t$cnm$1@trimpas.omnitel.net...
> Tu gal paskaityk bent truputį tą aprašą, o tik po to pasakok apie savo
> /realias /patirtis.
> Kažin ką 2008-ias metais tvirtintame apraše reiškia tekstas:
>
>     11. Bandymo vieta gali būti kiekviena vieta, kuriai nedaro įtakos
>     dideli akustiniai trikdžiai. Šiam tikslui ypač tinka betono, asfalto
>     arba koks nors kitas labai gerai garsą atspindintis plokščias
>     paviršius. *Bandymui atlikti netinka suplaktos žemės paviršiai.*
>     12. Bandymo vieta būtinai turi būti stačiakampio formos, kurio
>     kraštinės nuo transporto priemonės yra bent už 3 m. Šioje vietoje
>     neturi būti jokių didesnių kliūčių, pavyzdžiui, kitų asmenų,
>     išskyrus stebėtoją ir vairuotoją. Transporto priemonė minėtame
>     stačiakampyje turi stovėti taip, kad *mikrofonas nuo kelkraščio būtų
>     bent už 1 m.*
>     13. *Matavimai neturi būti atliekami, jei oro sąlygos blogos. *Turi
>     būti užtikrinta, kad vėjo šuorai nepadarytų įtakos rezultatams.
>     14. *Matuokliais užregistruoti aplinkos ir vėjo triukšmo rodmenys
>     turi būti bent 10 dB (A) mažesni už matuotiną garso lygį. *Prie
>     mikrofono galima primontuoti tinkamą stiklą, jeigu atsižvelgiama į
>     tai, jog stiklas daro įtaką mikrofono jautriui.
>
> Kad policininkai niekada nebando daryti ko nors sudėtingesnio, nei
> papliurpti – jau žinome. Tikėtina, kad Druskininkuose matuoti bandę
> policininkai irgi buvo iš tų, kurie nesugeba suvokti teksto.
>
> O jei nesigauna pamatuoti pagal esamus aprašus, tai kas draudžia
> pasitvirtinti geresnius? Taip, noro stoka.
> Avinai niekada nesiima iniciatyvos mąstyti, jiems labiau patinka bliauti.
>
> Linas Petkevičius rašė:
>> IMHO kai rase taisykles paaprasciausiai niekas nenumate, kad bus
>> galima tikrinti lauko salygomis - gal tada ir tokios irangos nebuvo.
>> Tad pagal tas metodikas pamatuot gatveje imanoma tik teoriskai, todel
>> niekas ir nebando to daryti.
>>
>> Kitas niuansas, kad leidziamas garsas turi nevirsyti X db(A) ARBA
>> gamintojo nustatytu reikalavimu. Ir ka turim. Sustabdo YVL'a su
>> birbainciu klozetu, kuris isduoda 108 db(A). O kiek jis turi duoti -
>> kas zino? YVL veziotis sertifikato neipareigotas, istraukt tokia info
>> is www onlkine ir tai naudoti kaip argumenta surasant protokola? Vaiku
>> darzelis kazkoks...
>>
>> "Yvl"  wrote in message news:ngeum1$qf9$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> noriu pasakyt, kad aplinka ziauriai itakoja garso stipruma
>>
>> "Vytenis P."  wrote in message news:nges83$ohl$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> O koks skirtumas, kur? Kur sustabdys, ten ir matuos. Nori pasakyt, kad
>> šalia Siemens arenos koncerto metu tavo triukšmas bus didesnis? :)
>>
>>> tu tikrai nori pasakyt, kad matavimo rezultatai bus vienodi Gelezinio
>>> Vilko gatvej, misko keliuke ir Tuvlitos angare?
>>
>>
>> "KEdas" mailto:news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net wrote in message
>> news:ngb3n4$73q$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nematau jokių problemų pamatuoti pagal taisykles, nes jos būtent lauko
>> sąlygų matavimams ir
>> parašytos. Matuojamos ne laisvos apsukos.
>> https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActPrint?documentId=TAR.726CDE08F5BB
>>      L kategorijos transporto priemonės
>
>
>