o kodel jie ismirs? formaliai tai NIEKO nepazeidzia juk? a, kaip ten yra, garbusis istatymo raides isikandes visuomenes veikejau? "KEdas" wrote in message news:nghr6k$3l7$1@trimpas.omnitel.net... Nesupratau pasiūlymo esmės. Konstatuojam, kad dabar viskas OK ir laukiam, kol YVL'ai išmirs? 2016.05.06 12:19, Linas Petkevičius rašė: > Galbut. > > As tai i ta reikala ziureciau is kitos puses, jeigu jau pizdelinam > neatsakingai. > > Praeita rudeni buvau renginyje, kur viena is temu buvo ES KET unifikavimas > ir pasissakinejo visokie zmogeliukai is temos - tiek valdininkai, tiek > suinteresuoti. Patiko vienos salies,ganetinai egzotiskos atstovo > pasisakymas - Urugvajus ar Paragvajus,aks tenjuos skiria. PAsaiakymo esme > buvo tokia, kad KET reguliuoja daug dalyku, kuriu nereiktu. Pavyzdys - > neigaliuju vietos ir kad juose negalima parkuotis sveikam, kad reikia > zenklo patvirtinancio teise ir panasiai. Taciau tai turetu buti > sprendziama paprasciau - zmones turetu suprasti, kad tai ne vieta > parkavimuisi. Bus atsilupeliu, kurie to nesupras, bet sudarius tokia > aplinka, kad tai butu nepriimntina - tai bus paprasciau ir efektyviau. > Galima sakyti, kad musu atveju tai neveiks, kad mentalitetas ne toks, bet > as i tai ziuriu optimistiskiau. Pries keleta dienu susitikinejau su > zmogumi BIG aiksteleje, piko metu. Parkingas uzpistas negyvai, prie iejimo > neproporcingai daug vietu neigaliesiems (cia kita tema). Ir ka - visos > laisvos, tik vienoje stovi neigaliojo automobilis. Man grazu. Ir noriu > tiket, kad tikrai ne del numatomos baudos. Bent jau man kazkaip nu niekaip > nekyla mintis statyt i tas vietas, nors ir tnka palikt masina velniai zino > kur. Is kitos puses, mama turejo problemu su sveikata, po ligos sunkiai > vaiksciojo, net iki automobilio nueit - jau buvo reikalu. Nu bet neturi > neigalumo. Ir bybi dejau ant visu fotkintoju - nuvaziavom prie pardes ir > pasistatem visokiu fotografuotoju dziaugmsui prie pat iejimo, neigaliuju > vietoje. Tai klausimas - kam tas punktas? > > Tas pats ir del mocu bei ju skleidziamo garso ir daugelio panasiu KET > punktu. Turiu pazystama, nuomojasi garaza salia manes. Jis ryte kai anksti > savaitgali isvazineja vartus rankomis atidaro, kad kaimynu virs garazo > nezadinti, nes vartu variklis garsiai veikia, o motocikla issistumia i > gatve. Kodel taip daro, nors jo mocas tikrai nevirsija 106 db(A)? Durnas > klausimas ir atsakymas paprastas - "Todel, kad." Ir tai ne ta vieta, kuri > sureguliuojam istatymais. Nes kas jums geriau - YVL su 106 db(A) > satrtuojantis prakasais is garazo, ar su 120 db(A), uzsikuriantis savo > kibira isvaziaves i gatve? > > Panasiai ir su line splitting. Kalifornijos sprendimas (beje labai idomiai > pralobistintas HD ir panasiu gamintoju, kartu su garso ribojimais) > pavyzdys, kaip buvimas visiems paprastesniais duoda nauda abiems pusems. > Ir nereikia tada kariaut - gavot tokia lengvata, uztai uzdesime jums > papildoma prievole. > > "Ignas" wrote in message news:nghmh5$rg$1@trimpas.omnitel.net... > >> sakyciau, durnas reikalavimas >