Nesupratau pasiūlymo esmės. Konstatuojam, kad dabar viskas OK ir laukiam, kol YVL'ai išmirs? 2016.05.06 12:19, Linas Petkevičius rašė: > Galbut. > > As tai i ta reikala ziureciau is kitos puses, jeigu jau pizdelinam > neatsakingai. > > Praeita rudeni buvau renginyje, kur viena is temu buvo ES KET > unifikavimas ir pasissakinejo visokie zmogeliukai is temos - tiek > valdininkai, tiek suinteresuoti. Patiko vienos salies,ganetinai > egzotiskos atstovo pasisakymas - Urugvajus ar Paragvajus,aks tenjuos > skiria. PAsaiakymo esme buvo tokia, kad KET reguliuoja daug dalyku, > kuriu nereiktu. Pavyzdys - neigaliuju vietos ir kad juose negalima > parkuotis sveikam, kad reikia zenklo patvirtinancio teise ir panasiai. > Taciau tai turetu buti sprendziama paprasciau - zmones turetu > suprasti, kad tai ne vieta parkavimuisi. Bus atsilupeliu, kurie to > nesupras, bet sudarius tokia aplinka, kad tai butu nepriimntina - tai > bus paprasciau ir efektyviau. Galima sakyti, kad musu atveju tai > neveiks, kad mentalitetas ne toks, bet as i tai ziuriu optimistiskiau. > Pries keleta dienu susitikinejau su zmogumi BIG aiksteleje, piko metu. > Parkingas uzpistas negyvai, prie iejimo neproporcingai daug vietu > neigaliesiems (cia kita tema). Ir ka - visos laisvos, tik vienoje > stovi neigaliojo automobilis. Man grazu. Ir noriu tiket, kad tikrai ne > del numatomos baudos. Bent jau man kazkaip nu niekaip nekyla mintis > statyt i tas vietas, nors ir tnka palikt masina velniai zino kur. Is > kitos puses, mama turejo problemu su sveikata, po ligos sunkiai > vaiksciojo, net iki automobilio nueit - jau buvo reikalu. Nu bet > neturi neigalumo. Ir bybi dejau ant visu fotkintoju - nuvaziavom prie > pardes ir pasistatem visokiu fotografuotoju dziaugmsui prie pat > iejimo, neigaliuju vietoje. Tai klausimas - kam tas punktas? > > Tas pats ir del mocu bei ju skleidziamo garso ir daugelio panasiu KET > punktu. Turiu pazystama, nuomojasi garaza salia manes. Jis ryte kai > anksti savaitgali isvazineja vartus rankomis atidaro, kad kaimynu virs > garazo nezadinti, nes vartu variklis garsiai veikia, o motocikla > issistumia i gatve. Kodel taip daro, nors jo mocas tikrai nevirsija > 106 db(A)? Durnas klausimas ir atsakymas paprastas - "Todel, kad." Ir > tai ne ta vieta, kuri sureguliuojam istatymais. Nes kas jums geriau - > YVL su 106 db(A) satrtuojantis prakasais is garazo, ar su 120 db(A), > uzsikuriantis savo kibira isvaziaves i gatve? > > Panasiai ir su line splitting. Kalifornijos sprendimas (beje labai > idomiai pralobistintas HD ir panasiu gamintoju, kartu su garso > ribojimais) pavyzdys, kaip buvimas visiems paprastesniais duoda nauda > abiems pusems. Ir nereikia tada kariaut - gavot tokia lengvata, uztai > uzdesime jums papildoma prievole. > > "Ignas" wrote in message news:nghmh5$rg$1@trimpas.omnitel.net... > >> sakyciau, durnas reikalavimas >