Galbut. As tai i ta reikala ziureciau is kitos puses, jeigu jau pizdelinam neatsakingai. Praeita rudeni buvau renginyje, kur viena is temu buvo ES KET unifikavimas ir pasissakinejo visokie zmogeliukai is temos - tiek valdininkai, tiek suinteresuoti. Patiko vienos salies,ganetinai egzotiskos atstovo pasisakymas - Urugvajus ar Paragvajus,aks tenjuos skiria. PAsaiakymo esme buvo tokia, kad KET reguliuoja daug dalyku, kuriu nereiktu. Pavyzdys - neigaliuju vietos ir kad juose negalima parkuotis sveikam, kad reikia zenklo patvirtinancio teise ir panasiai. Taciau tai turetu buti sprendziama paprasciau - zmones turetu suprasti, kad tai ne vieta parkavimuisi. Bus atsilupeliu, kurie to nesupras, bet sudarius tokia aplinka, kad tai butu nepriimntina - tai bus paprasciau ir efektyviau. Galima sakyti, kad musu atveju tai neveiks, kad mentalitetas ne toks, bet as i tai ziuriu optimistiskiau. Pries keleta dienu susitikinejau su zmogumi BIG aiksteleje, piko metu. Parkingas uzpistas negyvai, prie iejimo neproporcingai daug vietu neigaliesiems (cia kita tema). Ir ka - visos laisvos, tik vienoje stovi neigaliojo automobilis. Man grazu. Ir noriu tiket, kad tikrai ne del numatomos baudos. Bent jau man kazkaip nu niekaip nekyla mintis statyt i tas vietas, nors ir tnka palikt masina velniai zino kur. Is kitos puses, mama turejo problemu su sveikata, po ligos sunkiai vaiksciojo, net iki automobilio nueit - jau buvo reikalu. Nu bet neturi neigalumo. Ir bybi dejau ant visu fotkintoju - nuvaziavom prie pardes ir pasistatem visokiu fotografuotoju dziaugmsui prie pat iejimo, neigaliuju vietoje. Tai klausimas - kam tas punktas? Tas pats ir del mocu bei ju skleidziamo garso ir daugelio panasiu KET punktu. Turiu pazystama, nuomojasi garaza salia manes. Jis ryte kai anksti savaitgali isvazineja vartus rankomis atidaro, kad kaimynu virs garazo nezadinti, nes vartu variklis garsiai veikia, o motocikla issistumia i gatve. Kodel taip daro, nors jo mocas tikrai nevirsija 106 db(A)? Durnas klausimas ir atsakymas paprastas - "Todel, kad." Ir tai ne ta vieta, kuri sureguliuojam istatymais. Nes kas jums geriau - YVL su 106 db(A) satrtuojantis prakasais is garazo, ar su 120 db(A), uzsikuriantis savo kibira isvaziaves i gatve? Panasiai ir su line splitting. Kalifornijos sprendimas (beje labai idomiai pralobistintas HD ir panasiu gamintoju, kartu su garso ribojimais) pavyzdys, kaip buvimas visiems paprastesniais duoda nauda abiems pusems. Ir nereikia tada kariaut - gavot tokia lengvata, uztai uzdesime jums papildoma prievole. "Ignas" wrote in message news:nghmh5$rg$1@trimpas.omnitel.net... >sakyciau, durnas reikalavimas