tai neteisingai manai ir tiek. Kuo susijes duminimas be apkrovos (kuri tikrina TA) su duminimu ant 100% apkrovos akseleruojantis pvz 3-chia ar aukstesne pavara? aishku jei pirsto dydzio skyles intake tai turbut dumins abiem atvejais. Gan retas dyzelis kuris budamas be DPF ant pilno gazo akseleruojantis (o ne ant laisvu gazinant) ir sukant iki kokiu 4000rpm visai neismes _nei_kiek_ dumelio. Ne per veidrodeli ziurint turiu omeny o is galo vaziuojant. Tai ka, dabar daugumai dyzeliu be DPF TA naikinti? (nes be dpf dauguma jau seni nujoti lavonai, po 2005 metu dauguma jau ejo is gamyklos su DPF). Dar, kaip kazkas minejo, po ypatingai ramaus vazinejimo kai atsisedi ir duodi prasratsa ishmeta nemazai susikaupusiu suodzhiu. Jie ne ish variklio degimo kameros iseina o tiesiog praputi jau per ilga ramu vazinejima susikaupusius ismetime ir juos ismes netgi pas tikrai tvarkinga dyzeli tarkim su naujais purkstukais. Tai ka ir jam naikinti TA? gerai kad ne seime sedi ;) "Aladdin" wrote in message news:njdj75$3mg$1@trimpas.omnitel.net... Koks klaidinimas, jei yra tarkim aiškus video, kai pajudant mašinai išmetamas toks suodžių kiekis, kad viskas aplinkui juose paskęsta. Kažkaip keistai skamba mintis, kad nuvažiavus į TA to nesimatys. Manau tvarkingas dyzelis iš principo neturi į aplinką mesti didelius kiekius vizualiai matomų suodžių, o jei jau meta kad plika akim matoma, TA turi būti naikinama be klausimų. On 2016.06.07 08:41, Ignas wrote: > gali duot, gali neduot. o uz ka mokes? tai gal lai moka skundejas? > susimokes keleta kartu, kitakart > pries skusdamas "pats susivoks, kad > laikas jau susitvarkyti"... imho, tokia pati beda ir su benzais, bet > nesimato ir galvos neskauda...