tai aš gi nesakau, kad fotkint reikia, šiaip trolinu :). kita vertus, tokie kur pajuda nuo šviesoforo ir sekančio pisa šleifą dūmų, nu tai nei šis nei tas, galėtų tokių gatvėse ir nebūt, nieko neprarastumėme On 6/12/2016 8:16 PM, Arnas wrote: > tai kas neuzdrausta tas leidziama, tarkim nufotkinsi koky apsiduminusi > pasaciuka ir ka? patikrinsi ir bus ledas kas tada? nes kai fotkinai jis > akseleravosi o kai ant laisvu gazini dumo 0 > nes kuro paduodama tik tiek kad apsukos ant laisvu pakiltu iki redlaino > o pats supranti ar 1.5 tonos tempti ar vien motoro mechanika "tempti" > ypurskiamo kuro kiekis skirias daug kartu. > pirmiau gal sukurk istatyma kad dumingumo testai turi but daromi ant > dyno stendo o ne ant laisvu gazinant, jy patvirtink, tada pakalbesim :) > Tai turbo benzai akseleruojantis irgi tersia labiau uz atitinkamos > galios atmosferikus ir ka? (pvz 3.0 turbo vs koks 4.4V8 su +- tais > paciais arkliais) pas turbavykus ypach jei didesnis boostas buna 10.8-11 > AFR nes ausina cilindrus benzinu, kai pas atmosferikus 12.5 nes nieko > ausint nereikia spek pas kuri ekologiniai rodikliai geresni prie full > throttle? :) Nu o ant popieriaus rodikliai geresni pas turbavyka nes ant > part throttle jis maziau kuro vartoja del mazesnes kubaturos (pumpavimo > nuostoliai, trinties nuostoliai mazesni etc) ir maziau gaunas visokio > ismetamo brudo. Nu daug neteisybes tam pasaulyje, reik tado blindos su > fotoaparatu ir CO matuokliu gatvese :))) > > "Dainiushas" wrote in message news:njk4ik$8ei$1@trimpas.omnitel.net... > > bet kokiu atveju, pakankamai aiškiai matosi kur susikaupę suodžiai o kur > px nx bbd > > On 6/12/2016 7:03 PM, Arnas wrote: >> tai neteisingai manai ir tiek. Kuo susijes duminimas be apkrovos (kuri >> tikrina TA) su duminimu ant 100% apkrovos akseleruojantis pvz 3-chia ar >> aukstesne pavara? aishku jei pirsto dydzio skyles intake tai turbut >> dumins abiem atvejais. Gan retas dyzelis kuris budamas be DPF ant pilno >> gazo akseleruojantis (o ne ant laisvu gazinant) ir sukant iki kokiu >> 4000rpm visai neismes _nei_kiek_ dumelio. Ne per veidrodeli ziurint >> turiu omeny o is galo vaziuojant. Tai ka, dabar daugumai dyzeliu be DPF >> TA naikinti? (nes be dpf dauguma jau seni nujoti lavonai, po 2005 metu >> dauguma jau ejo is gamyklos su DPF). Dar, kaip kazkas minejo, po >> ypatingai ramaus vazinejimo kai atsisedi ir duodi prasratsa ishmeta >> nemazai susikaupusiu suodzhiu. Jie ne ish variklio degimo kameros iseina >> o tiesiog praputi jau per ilga ramu vazinejima susikaupusius ismetime ir >> juos ismes netgi pas tikrai tvarkinga dyzeli tarkim su naujais >> purkstukais. Tai ka ir jam naikinti TA? gerai kad ne seime sedi ;) >> >> "Aladdin" wrote in message news:njdj75$3mg$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Koks klaidinimas, jei yra tarkim aiškus video, kai pajudant mašinai >> išmetamas toks suodžių kiekis, >> kad viskas aplinkui juose paskęsta. Kažkaip keistai skamba mintis, kad >> nuvažiavus į TA to nesimatys. >> Manau tvarkingas dyzelis iš principo neturi į aplinką mesti didelius >> kiekius vizualiai matomų >> suodžių, o jei jau meta kad plika akim matoma, TA turi būti naikinama be >> klausimų. >> >> On 2016.06.07 08:41, Ignas wrote: >> >>> gali duot, gali neduot. o uz ka mokes? tai gal lai moka skundejas? >>> susimokes keleta kartu, kitakart >>> pries skusdamas "pats susivoks, kad >>> laikas jau susitvarkyti"... imho, tokia pati beda ir su benzais, bet >>> nesimato ir galvos neskauda... >> >