Tema: Re: klausimas del dumijanciu lavonu
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-06-12 20:19:20
tai aš gi nesakau, kad fotkint reikia, šiaip trolinu :). kita vertus, 
tokie kur pajuda nuo šviesoforo ir sekančio pisa šleifą dūmų, nu tai nei 
šis nei tas, galėtų tokių gatvėse ir nebūt, nieko neprarastumėme

On 6/12/2016 8:16 PM, Arnas wrote:
> tai kas neuzdrausta tas leidziama, tarkim nufotkinsi koky apsiduminusi
> pasaciuka ir ka? patikrinsi ir bus ledas kas tada? nes kai fotkinai jis
> akseleravosi o kai ant laisvu gazini dumo 0
> nes kuro paduodama tik tiek kad apsukos ant laisvu pakiltu iki redlaino
> o pats supranti ar 1.5 tonos tempti ar vien motoro mechanika "tempti"
> ypurskiamo kuro kiekis skirias daug kartu.
> pirmiau gal sukurk istatyma kad dumingumo testai turi but daromi ant
> dyno stendo o ne ant laisvu gazinant, jy patvirtink, tada pakalbesim :)
> Tai turbo benzai akseleruojantis irgi tersia labiau uz atitinkamos
> galios atmosferikus ir ka? (pvz 3.0 turbo vs koks 4.4V8 su +- tais
> paciais arkliais) pas turbavykus ypach jei didesnis boostas buna 10.8-11
> AFR nes ausina cilindrus benzinu, kai pas atmosferikus 12.5 nes nieko
> ausint nereikia spek pas kuri ekologiniai rodikliai geresni prie full
> throttle? :) Nu o ant popieriaus rodikliai geresni pas turbavyka nes ant
> part throttle jis maziau kuro vartoja del mazesnes kubaturos (pumpavimo
> nuostoliai, trinties nuostoliai mazesni etc) ir maziau gaunas visokio
> ismetamo brudo. Nu daug neteisybes tam pasaulyje, reik tado blindos su
> fotoaparatu ir CO matuokliu gatvese :)))
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:njk4ik$8ei$1@trimpas.omnitel.net...
>
> bet kokiu atveju, pakankamai aiškiai matosi kur susikaupę suodžiai o kur
> px  nx bbd
>
> On 6/12/2016 7:03 PM, Arnas wrote:
>> tai neteisingai manai ir tiek. Kuo susijes duminimas be apkrovos (kuri
>> tikrina TA) su duminimu ant 100% apkrovos akseleruojantis pvz 3-chia ar
>> aukstesne pavara? aishku jei pirsto dydzio skyles intake tai turbut
>> dumins abiem atvejais. Gan retas dyzelis kuris budamas be DPF ant pilno
>> gazo akseleruojantis (o ne ant laisvu gazinant) ir sukant iki kokiu
>> 4000rpm visai neismes _nei_kiek_ dumelio. Ne per veidrodeli ziurint
>> turiu omeny o is galo vaziuojant. Tai ka, dabar daugumai dyzeliu be DPF
>> TA naikinti? (nes be dpf dauguma jau seni nujoti lavonai, po 2005 metu
>> dauguma jau ejo is gamyklos su DPF). Dar, kaip kazkas minejo, po
>> ypatingai ramaus vazinejimo kai atsisedi ir duodi prasratsa ishmeta
>> nemazai susikaupusiu suodzhiu. Jie ne ish variklio degimo kameros iseina
>> o tiesiog praputi jau per ilga ramu vazinejima susikaupusius ismetime ir
>> juos ismes netgi pas tikrai tvarkinga dyzeli tarkim su naujais
>> purkstukais. Tai ka ir jam naikinti TA? gerai kad ne seime sedi ;)
>>
>> "Aladdin"  wrote in message news:njdj75$3mg$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Koks klaidinimas, jei yra tarkim aiškus video, kai pajudant mašinai
>> išmetamas toks suodžių kiekis,
>> kad viskas aplinkui juose paskęsta. Kažkaip keistai skamba mintis, kad
>> nuvažiavus į TA to nesimatys.
>> Manau tvarkingas dyzelis iš principo neturi į aplinką mesti didelius
>> kiekius vizualiai matomų
>> suodžių, o jei jau meta kad plika akim matoma, TA turi būti naikinama be
>> klausimų.
>>
>> On 2016.06.07 08:41, Ignas wrote:
>>
>>> gali duot, gali neduot. o uz ka mokes? tai gal lai moka skundejas?
>>> susimokes keleta kartu, kitakart
>>> pries skusdamas "pats susivoks, kad
>>> laikas jau susitvarkyti"... imho, tokia pati beda ir su benzais, bet
>>> nesimato ir galvos neskauda...
>>
>