Visų pirma aš ne apie kažkokias lenktynininkų apkrovas šnekėjau, kur gazas dugnas, o apie paprastą pajudėjimą nuo sankryžos, kur iki būsenos gazas-dugnas dar oi kaip toli. Nors šiaip labai puiku, nenaikinam TA, bet tada uždedam papildomus mokesčius tokiems lavonams, kad šeimininkui pasidarytų nebenaudinga tokį lavoną eksploatuoti ir patys numirs:) Gali tie sakytojai sakyti ka nori, nenoriu pastoviai kvėpuoti tuos debesis suodžių. O kas dėl "prasratsia" tai jei eilinis pajudėjimas nuo sankryžos vadinamas "prasratsia" tai ką aš žinau... Ir jei jau būtų tokia nepataisoma situacija su tais dyzeliais, tai visos mašinos be DPF dūmintų kaip garvežiai, ale taip toli gražu nėra. On 2016.06.12 19:03, Arnas wrote: > tai neteisingai manai ir tiek. Kuo susijes duminimas be apkrovos (kuri tikrina TA) su duminimu ant > 100% apkrovos akseleruojantis pvz 3-chia ar aukstesne pavara? aishku jei pirsto dydzio skyles intake > tai turbut dumins abiem atvejais. Gan retas dyzelis kuris budamas be DPF ant pilno gazo > akseleruojantis (o ne ant laisvu gazinant) ir sukant iki kokiu 4000rpm visai neismes _nei_kiek_ > dumelio. Ne per veidrodeli ziurint turiu omeny o is galo vaziuojant. Tai ka, dabar daugumai dyzeliu > be DPF TA naikinti? (nes be dpf dauguma jau seni nujoti lavonai, po 2005 metu dauguma jau ejo is > gamyklos su DPF). Dar, kaip kazkas minejo, po ypatingai ramaus vazinejimo kai atsisedi ir duodi > prasratsa ishmeta nemazai susikaupusiu suodzhiu. Jie ne ish variklio degimo kameros iseina o tiesiog > praputi jau per ilga ramu vazinejima susikaupusius ismetime ir juos ismes netgi pas tikrai tvarkinga > dyzeli tarkim su naujais purkstukais. Tai ka ir jam naikinti TA? gerai kad ne seime sedi ;)