sleifas nera normalu, jei TA praeina, bet and apkrovos ziauriai kalmarina turbut teshlagalvishkai remapintas buvo. O jei kalmarina ir be apkrovos tai remontuot reik, bet tokie paprastai TA nepraeina :) kas del kazhkiek ishmetamo dumelio ant pilnos apkrovos tai manau visi dyzeliai be DPF ishmeta (gal su nedidelem ishimtim arba kur MAF'as visai pavarges ir rodo stipriai per mazai). Tam DPF ir buvo sukurtas :) "Dainiushas" wrote in message news:njk5io$8ou$1@trimpas.omnitel.net... tai aš gi nesakau, kad fotkint reikia, šiaip trolinu :). kita vertus, tokie kur pajuda nuo šviesoforo ir sekančio pisa šleifą dūmų, nu tai nei šis nei tas, galėtų tokių gatvėse ir nebūt, nieko neprarastumėme On 6/12/2016 8:16 PM, Arnas wrote: > tai kas neuzdrausta tas leidziama, tarkim nufotkinsi koky apsiduminusi > pasaciuka ir ka? patikrinsi ir bus ledas kas tada? nes kai fotkinai jis > akseleravosi o kai ant laisvu gazini dumo 0 > nes kuro paduodama tik tiek kad apsukos ant laisvu pakiltu iki redlaino > o pats supranti ar 1.5 tonos tempti ar vien motoro mechanika "tempti" > ypurskiamo kuro kiekis skirias daug kartu. > pirmiau gal sukurk istatyma kad dumingumo testai turi but daromi ant > dyno stendo o ne ant laisvu gazinant, jy patvirtink, tada pakalbesim :) > Tai turbo benzai akseleruojantis irgi tersia labiau uz atitinkamos > galios atmosferikus ir ka? (pvz 3.0 turbo vs koks 4.4V8 su +- tais > paciais arkliais) pas turbavykus ypach jei didesnis boostas buna 10.8-11 > AFR nes ausina cilindrus benzinu, kai pas atmosferikus 12.5 nes nieko > ausint nereikia spek pas kuri ekologiniai rodikliai geresni prie full > throttle? :) Nu o ant popieriaus rodikliai geresni pas turbavyka nes ant > part throttle jis maziau kuro vartoja del mazesnes kubaturos (pumpavimo > nuostoliai, trinties nuostoliai mazesni etc) ir maziau gaunas visokio > ismetamo brudo. Nu daug neteisybes tam pasaulyje, reik tado blindos su > fotoaparatu ir CO matuokliu gatvese :))) > > "Dainiushas" wrote in message news:njk4ik$8ei$1@trimpas.omnitel.net... > > bet kokiu atveju, pakankamai aiškiai matosi kur susikaupę suodžiai o kur > px nx bbd > > On 6/12/2016 7:03 PM, Arnas wrote: >> tai neteisingai manai ir tiek. Kuo susijes duminimas be apkrovos (kuri >> tikrina TA) su duminimu ant 100% apkrovos akseleruojantis pvz 3-chia ar >> aukstesne pavara? aishku jei pirsto dydzio skyles intake tai turbut >> dumins abiem atvejais. Gan retas dyzelis kuris budamas be DPF ant pilno >> gazo akseleruojantis (o ne ant laisvu gazinant) ir sukant iki kokiu >> 4000rpm visai neismes _nei_kiek_ dumelio. Ne per veidrodeli ziurint >> turiu omeny o is galo vaziuojant. Tai ka, dabar daugumai dyzeliu be DPF >> TA naikinti? (nes be dpf dauguma jau seni nujoti lavonai, po 2005 metu >> dauguma jau ejo is gamyklos su DPF). Dar, kaip kazkas minejo, po >> ypatingai ramaus vazinejimo kai atsisedi ir duodi prasratsa ishmeta >> nemazai susikaupusiu suodzhiu. Jie ne ish variklio degimo kameros iseina >> o tiesiog praputi jau per ilga ramu vazinejima susikaupusius ismetime ir >> juos ismes netgi pas tikrai tvarkinga dyzeli tarkim su naujais >> purkstukais. Tai ka ir jam naikinti TA? gerai kad ne seime sedi ;) >> >> "Aladdin" wrote in message news:njdj75$3mg$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Koks klaidinimas, jei yra tarkim aiškus video, kai pajudant mašinai >> išmetamas toks suodžių kiekis, >> kad viskas aplinkui juose paskęsta. Kažkaip keistai skamba mintis, kad >> nuvažiavus į TA to nesimatys. >> Manau tvarkingas dyzelis iš principo neturi į aplinką mesti didelius >> kiekius vizualiai matomų >> suodžių, o jei jau meta kad plika akim matoma, TA turi būti naikinama be >> klausimų. >> >> On 2016.06.07 08:41, Ignas wrote: >> >>> gali duot, gali neduot. o uz ka mokes? tai gal lai moka skundejas? >>> susimokes keleta kartu, kitakart >>> pries skusdamas "pats susivoks, kad >>> laikas jau susitvarkyti"... imho, tokia pati beda ir su benzais, bet >>> nesimato ir galvos neskauda... >> >