bet kokiu atveju, pakankamai aiškiai matosi kur susikaupę suodžiai o kur px nx bbd On 6/12/2016 7:03 PM, Arnas wrote: > tai neteisingai manai ir tiek. Kuo susijes duminimas be apkrovos (kuri > tikrina TA) su duminimu ant 100% apkrovos akseleruojantis pvz 3-chia ar > aukstesne pavara? aishku jei pirsto dydzio skyles intake tai turbut > dumins abiem atvejais. Gan retas dyzelis kuris budamas be DPF ant pilno > gazo akseleruojantis (o ne ant laisvu gazinant) ir sukant iki kokiu > 4000rpm visai neismes _nei_kiek_ dumelio. Ne per veidrodeli ziurint > turiu omeny o is galo vaziuojant. Tai ka, dabar daugumai dyzeliu be DPF > TA naikinti? (nes be dpf dauguma jau seni nujoti lavonai, po 2005 metu > dauguma jau ejo is gamyklos su DPF). Dar, kaip kazkas minejo, po > ypatingai ramaus vazinejimo kai atsisedi ir duodi prasratsa ishmeta > nemazai susikaupusiu suodzhiu. Jie ne ish variklio degimo kameros iseina > o tiesiog praputi jau per ilga ramu vazinejima susikaupusius ismetime ir > juos ismes netgi pas tikrai tvarkinga dyzeli tarkim su naujais > purkstukais. Tai ka ir jam naikinti TA? gerai kad ne seime sedi ;) > > "Aladdin" wrote in message news:njdj75$3mg$1@trimpas.omnitel.net... > > Koks klaidinimas, jei yra tarkim aiškus video, kai pajudant mašinai > išmetamas toks suodžių kiekis, > kad viskas aplinkui juose paskęsta. Kažkaip keistai skamba mintis, kad > nuvažiavus į TA to nesimatys. > Manau tvarkingas dyzelis iš principo neturi į aplinką mesti didelius > kiekius vizualiai matomų > suodžių, o jei jau meta kad plika akim matoma, TA turi būti naikinama be > klausimų. > > On 2016.06.07 08:41, Ignas wrote: > >> gali duot, gali neduot. o uz ka mokes? tai gal lai moka skundejas? >> susimokes keleta kartu, kitakart >> pries skusdamas "pats susivoks, kad >> laikas jau susitvarkyti"... imho, tokia pati beda ir su benzais, bet >> nesimato ir galvos neskauda... >