O vertinti situacija pasitelkus galvą neįmanoma? Jeigu matai, kad greičių skirtumas didelis, atstumas nedidelis, geriau nieko nedaryti - išlikti prognozuojamu - ir tai jau bus to lekiančiojo reikalas, ką jis darys, ar stabdys, ar apvažiuos pirma juosta. O jeigu matai, kad greičių skirtumas nedidelis, norintis važiuoti greičiau dar toli ir tu spėsi persirikiuoti ir praleisti jį be jokios rizikos ir staigių manevrų - tai persirikiuoji ir praleidi. Aišku, ir atlenkiantis turėtų lygiai taip pat galvoti ir aiškiai demonstruoti savo ketinimus, t.y. - arba lėtėti iš toliau, jei jis nusiteikęs laukti, kol bus praleistas, arba persirikiuoti į pirmą juostą anksčiau ir ja važiuoti ir apvažiuoti tave. Jeigu jis nestabdydamas lekia iki paskutinės sekundės paskui tave antra juosta, o tada taip pat nestabdydamas metasi i pirmą ir bando apvažiuoti - tai irgi geras debilas. Bet su tokiu susidūrus tai tikrai geriau nieko nedaryti ir tiesiog pabūti "nejudančia" kliūtimi kelyje. On 2016-12-05 11:22, Sail wrote: > Kitaip sakant, siulai nesitraukti, kol skrendantis nepriartes tiek, kad > turetu stabdyti? Is karto pamacius geriau nesitraukti? > Forumiukas sutinka? > > As pvz pamates lakuna pasitraukiu dar jam stabdyt nepradejus. > > > "budulis vulgaris" <budulis@lietuva.lt> wrote in message > news:o23bfk$t09$1@trimpas.omnitel.net... >> 2016-12-05 11:10, Sail raðë: >>> O as matau skirtuma. Nera reflekso is pirmos juostos sukti i antra kazka >>> praleidziant. >>> >>> Pvz britvu atveju isvis geriau nedaryti jokiu manevru, nes ten greiciu >>> skirtumas buna toks, kad viskas britvos vairuotojo rankose. Jie jau buna >>> viska apskaiciave i prieki savo veiksmais. >> Tai visàlaik reikia duoti manevro iniciatyvà greièiau vaþiuojanèiam ir >> þiûrinèiam pirmyn, o ne kitaip. jei jis sugalvos pravaþiuoti pirma >> juosta - pravaþiuos, jei sugalvos laukti tavæs persirikiuojant - sustabdys >> ir palauks kol persirikiuosi. >