Tema: Re: Kaip mandagiai bendrauti su kitais vairuotojais?
Autorius: RaR
Data: 2016-12-06 13:54:05
Gerai, kad statistinis Lietuvos vairuotojas nevairuoja/nebevairuoja kaip 
statistinis njūsų rašytojas. Turbūt 2/3 mirgėtų šviesomis prisiviję, 
bent 50 proc. norėtų kad tu tokiu atveju lįstum į 50 m tarpą tarp fūrų 
ir koks trečdalis automagistralėje nesibodėtų lenkti iš dešinės.

2016-12-06 10:49, Sail rašė:
> Baik juokus, posuki visada rodau pries manevra, as gi ne BMV vairuoju.
>
> Speju posukio parodymas ir isgelbejo situacija, tai vis tik ansktesnis
> signalas nei pats manevras.
>
> Ir kodel blet nesaugu persirikiuoti is kaires i desine juosta, jei ten nieko
> nera tuo metu? Turejau atspet kad lakunas kals i desine juosta be posukio?
> Ar vis tik reikejo tiketis kad pristabdys ir nuvaziuos toliau ta pacia
> juosta?
>
> Is praktines statistikos dalbajobu apvaziuojanciu autostradoje pro desine
> puse buna gal 1/10, gal dar maziau. Normalu yra prilipt prie subines,
> majacint lempom ir kitaip tridaliot.
>
> Nors po sitos diskusijos jau nebesu tikras del to santykio, anas susidare is
> praktiniu pastebejimu.
>
>
>
>
> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
> news:o25t2h$314$1@trimpas.omnitel.net...
>> Aš vistiek manau kad čia labiau tamstos kaltė - posūkį reikia rodyt PRIEŠ
>> atliekant manevrą, o ne jo metu. Jeigu būtum taip daręs, nebūtų kilę jokių
>> nesusipratimų. Ir apskritai, persirikiuot galima tik tuomet, kai ESI
>> įsitikinęs, kad tai saugu. Konkrečiu atveju juk nebuvai įsitikinęs, net ir
>> posūkio turbūt nespėjai įjungt?
>>
>> 2016.12.05 10:52, Sail rašė:
>>> Jis skrido antra, ir metesi i pirma lygiai tuo pat metu kaip ir as.
>>> Nematau
>>> savo kaltes.
>>>
>>> Kai greiciai tokie, kaip to piliecio, mastyti nelabai yra kada. Cia jau
>>> refleksai. Zmogus matyt megsta astrius  pojucius.
>>> Tarp kitko, butent del tokiu situaciju lenkimas desine puse draudziamas.
>>>
>>> "Nerijus" <nerijus@vil.lt> wrote in message
>>> news:o238sr$qjo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> On 2016-12-05 10:15 AM, Sail wrote:
>>>>> Taip, greitis buvo esmine priezastis. Esant mazesniam greiciu skirtumui
>>>>> nebuciau turejes tiek mazai laiko manevrui i desine, butu buvus
>>>>> galimybe
>>>>> normaliai pasitraukti ir praleisti.
>>>>
>>>> Siaip tai tu kaltas 100%, nes tiesiog uzhkishai tam skrendanciam lakunui
>>>> priesh nosi. Priesh darant toki manevra, reiktu bent jau pamastyti.
>>>>
>>>> N. M.
>>>>
>>>
>>>
>
>