na tai prisimenant diskusiju ilgi idomu butu ir daugiau detaliu isgirsti: kaip krovesi, iki kiek padalu pavyko uzkrauti, kiek padalu po kiek km dingo, kaip salono temperatura ir matomumas pro priekini stikla ir pan. cia su salyga, kad apskritai jie vaziuoja tokiu oru :) On 2017.01.06 10:11, Nevkurse wrote: > O, gerai kad priminei - reiks draugo uzklaust kuo i darba siandien myne, > leaf'u, ar bmw uzkurt teko :) > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o4nj9l$4r5$1@trimpas.omnitel.net... >> man tai idomiau kaip visi leaf'ai ir kitos zoliapjoves laikosi :) >> taigi tokia proga pasigirti ir ikvepianciom istorijom pasidalint, ale >> tylu kazkaip... >> autobusu grafika jau mintinai ismoko kazin, ar dar mokosi ?... >> >> On 2017.01.06 08:54, soul wrote: >>> Termostatui turbūt laikas atsinaujint? >>> -12 šalčio outside. >>> Darbinę temp. 90° pasiekė tik po ~25 km trasoje minant 110km/h ir prieš >>> tai pašildžius 10 min stovint. >>> jei važiuoji 50km/h temperatūra krenta iki 70. >>> Stovint ir dirbant ant laisvų irgi krenta temperatūra. >>> Variklis 2.0 PD 103kw. >>> >> >