nu kaip minimum tai radiatoriu paciupinet pries keiciant termostata reiktu. nes daugumai siuolaikiniu dyzeliu tai labai norma vazinet saltu varikliu, jeigu nera papildomu sildytuvu, ypac prie -12 ar dar maziau. On 2017.01.06 10:25, cD-r0m wrote: > senesnis 1.9 PD 96kW - kiek 90 nežinau, nespoksojau, bet po kokių 5 > minučių ir nepilno kilometro jau realiai šiltą orą į saloną varė vakar. > > Termostatą pakeitus atsigavo šitaip. Kažkaip visiem, kam šaltą pradėjau > siūlyt jį keistis :) > > > > On 2017.01.06 09:32, DK wrote: >> Norma, kad šyla taip ilgai. >> Po akimis maišosi toyotos dyzelis, 2003 metų, tai tokiu oru jis išvis >> nešyla, važinėja žmogus kaip bričkoj. Pats turėjau tdi 2012 metų - tai >> lauke nukritus temperatūrai žemiau -10 salone būdavo šilta (nes karutis >> buvo su elektriniu pašildymu), o vat variklis šildavo lėtai, taip pat >> stovint kamštyje prasidėdavo atvirkštinis procesas - variklis šaldavo. >> >> On 2017.01.06 09:13, soul wrote: >>> Norma ne pilnai užsidarantis termostatas ar, kad tiek ilgai šyla? Aš >>> visgi manau, kad gedimas, na ne karvę kainuoja tas termostatas, reiks >>> pasikeist ir pažiūrėt, tik nežinau kaip bus su patestavimu, ar >>> besulauksim tokių šalčių, paskui gali palyginimas į kitą žiemą nusikelt >>> su tokia klimato kaita :) >>> Šiaip šitas žymiai greičiau šyla nei 1,9 TDI >>> Dar klausimas buvo visada aktualus kiek EGR'as prisideda prie >>> greitesnio variklio pašildymo, nes jis dar yra ir funkcionuoja, bet >>> dažnai jam sugedus niekas nesivargina tvarkyt ir tiesiog išmeta. >>> >>> Vienas meistras porino, kad tuomet žymiai variklis ilgiau šyla. >>> Mitas ar tiesa? >>> >>> "DK" wrote in message news:o4nfip$2p6$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Dyzelis gi, norma. >>> >>> On 2017.01.06 08:54, soul wrote: >>>> Termostatui turbūt laikas atsinaujint? >>>> -12 šalčio outside. >>>> Darbinę temp. 90° pasiekė tik po ~25 km trasoje minant 110km/h ir prieš >>>> tai pašildžius 10 min stovint. >>>> jei važiuoji 50km/h temperatūra krenta iki 70. >>>> Stovint ir dirbant ant laisvų irgi krenta temperatūra. >>>> Variklis 2.0 PD 103kw. >>>> >>> >>