Nzn, kaip ten pas vokiecius, bet as francuza C5 2.0 HDI 120kw su isjungtu ir uzdarytu EGR siandien buvo visai neblogai: prie -15 silta ora pradejo pust po mazdaug 7km. Po 14 km skyscio ir tepalo temperaturos rodykles jau buvo normalios darbines temperaturos zonoje. Elektrinis pasildymas berods yra. On 2017-01-06 09:13, soul wrote: > Norma ne pilnai užsidarantis termostatas ar, kad tiek ilgai šyla? Aš > visgi manau, kad gedimas, na ne karvę kainuoja tas termostatas, reiks > pasikeist ir pažiūrėt, tik nežinau kaip bus su patestavimu, ar > besulauksim tokių šalčių, paskui gali palyginimas į kitą žiemą nusikelt > su tokia klimato kaita :) > Šiaip šitas žymiai greičiau šyla nei 1,9 TDI > Dar klausimas buvo visada aktualus kiek EGR'as prisideda prie > greitesnio variklio pašildymo, nes jis dar yra ir funkcionuoja, bet > dažnai jam sugedus niekas nesivargina tvarkyt ir tiesiog išmeta. > > Vienas meistras porino, kad tuomet žymiai variklis ilgiau šyla. > Mitas ar tiesa? > > "DK" wrote in message news:o4nfip$2p6$1@trimpas.omnitel.net... > > Dyzelis gi, norma. > > On 2017.01.06 08:54, soul wrote: >> Termostatui turbūt laikas atsinaujint? >> -12 šalčio outside. >> Darbinę temp. 90° pasiekė tik po ~25 km trasoje minant 110km/h ir prieš >> tai pašildžius 10 min stovint. >> jei važiuoji 50km/h temperatūra krenta iki 70. >> Stovint ir dirbant ant laisvų irgi krenta temperatūra. >> Variklis 2.0 PD 103kw. >> >