Tema: Re: Žiemos džiaugsmai - termostatai ir t.t.
Autorius: E.D
Data: 2017-01-06 10:39:13
Nzn, kaip ten pas vokiecius, bet as francuza C5 2.0 HDI 120kw su 
isjungtu ir uzdarytu EGR siandien buvo visai neblogai:
prie -15 silta ora pradejo pust po mazdaug 7km.
Po 14 km skyscio ir tepalo temperaturos rodykles jau buvo normalios 
darbines temperaturos zonoje.
Elektrinis pasildymas berods yra.

On 2017-01-06 09:13, soul wrote:
> Norma ne pilnai užsidarantis termostatas ar, kad tiek ilgai šyla? Aš
> visgi manau, kad gedimas, na ne karvę kainuoja tas termostatas, reiks
> pasikeist ir pažiūrėt, tik nežinau kaip bus su patestavimu, ar
> besulauksim tokių šalčių, paskui gali palyginimas į kitą žiemą nusikelt
> su tokia klimato kaita :)
> Šiaip šitas žymiai greičiau šyla nei 1,9 TDI
> Dar klausimas  buvo visada aktualus kiek EGR'as prisideda prie
> greitesnio variklio pašildymo, nes jis dar yra ir funkcionuoja, bet
> dažnai jam sugedus niekas nesivargina tvarkyt ir tiesiog išmeta.
>
> Vienas meistras porino, kad tuomet žymiai variklis ilgiau šyla.
> Mitas ar tiesa?
>
> "DK"  wrote in message news:o4nfip$2p6$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Dyzelis gi, norma.
>
> On 2017.01.06 08:54, soul wrote:
>> Termostatui turbūt laikas atsinaujint?
>> -12 šalčio outside.
>> Darbinę temp. 90° pasiekė tik po ~25 km trasoje minant 110km/h ir prieš
>> tai pašildžius 10 min stovint.
>> jei važiuoji 50km/h  temperatūra krenta iki 70.
>> Stovint ir dirbant ant laisvų irgi krenta temperatūra.
>> Variklis 2.0 PD 103kw.
>>
>