Todel, kad elektriniais pasidare mazgai kurie budavo mexaniniai- dyzelyje auksto ir zemo slegio siurbliai, purkstukai. Jiem daug elektros reikia, kompai kurie viska valdo. beto, sedynes elektrines, langai elektriniai, peciukas pucia dvigubai, langu ploviklos dvigubai, sluostykles irgi greiciau makaluojais. -- bmw e39/ 525d giedriusf <giedriusf@nereikiagmail.com> Wrote in message: > On Thu, 5 Jan 2017 21:47:14 +0100, Invertuota panda <fake@email.yes> > wrote: > >>On 1/5/17 10:05, giedriusf wrote: >> >>>> control unit constantly monitors the charge status of the batteries and >>>> regulates the levels between them if one battery does not have sufficient >>>> power available. >>> >>> Pz skaitau, vw atrado elektrinius langus ir sildomas sedynes, todel >>> idejo antra akuma. Ir kaip ble tie '86 metu bemvai isgyvendavo su 1 >>> akumu? >> >>Aniem uzvedant varikli prigesdavo leNpos ir uzsiciaupdavo radija. Nia? >>Siais laikais startstopas uzvedineja varinkeli prie kiekvienos >>sankryzos, butu biski uncool? >> > > Biski jo. Uncool. Bet nauda is to uzvedinejimo? Starteriu ir akumu > gamyklos daugiau uztersia oro negu tas 2 min pasikurenes ant idle > variklis. > > >>Taip pat visokie ten siurblei ir fintikliatoriai turi gi dirPt ir >>stovint varikliui, juk butu uncool jei stovint prie sankryzos >>kondishinas staiga nebevesina? >> > > > Nx ji gesint? > > > > >>Be to, modernus kibirai turi taip vadinama energijos managementa: >>generuoklis jei imanoma varikli krauna tik staPdant, bet tada ziauriom >>dozem. Begejantis ar kruizinant stengiasi nekraut. Kas turi rimtu >>pasekmiu ir daro sprendima su 2 akumais prasmingu. > > > e32 bmw jau buvo modernus kibiras su oro sklendziu uzdarinejimu po > kazkiek laiko ir pan. Ir veike su tuo 1 akumu senoviniu be problemu. > > O dabar gi nauji procesoriai, zemos itampos, led ekranai, diodines > lempos, viskas islengvinta ir uztobulinta iki begalybes (tiksliau > viskas sutaupyta iki paskutinio cento, kad tik savikaina mazesne > gautusi) ir elektros suvartoja daugiau negu priestvaninis trantas su > dxja elektronikos, kuri nixuja nebuvo taupi. >