placiau kokie ten kondiskes siurbliai dirba stovint su uzgesintu motoru? "Invertuota panda" wrote in message news:o4mbcj$oua$1@trimpas.omnitel.net... On 1/5/17 10:05, giedriusf wrote: >> control unit constantly monitors the charge status of the batteries and >> regulates the levels between them if one battery does not have sufficient >> power available. > > Pz skaitau, vw atrado elektrinius langus ir sildomas sedynes, todel > idejo antra akuma. Ir kaip ble tie '86 metu bemvai isgyvendavo su 1 > akumu? Aniem uzvedant varikli prigesdavo leNpos ir uzsiciaupdavo radija. Nia? Siais laikais startstopas uzvedineja varinkeli prie kiekvienos sankryzos, butu biski uncool? Taip pat visokie ten siurblei ir fintikliatoriai turi gi dirPt ir stovint varikliui, juk butu uncool jei stovint prie sankryzos kondishinas staiga nebevesina? Be to, modernus kibirai turi taip vadinama energijos managementa: generuoklis jei imanoma varikli krauna tik staPdant, bet tada ziauriom dozem. Begejantis ar kruizinant stengiasi nekraut. Kas turi rimtu pasekmiu ir daro sprendima su 2 akumais prasmingu.