Kazin. Ziguliui be akumo neidavo uzvesti. Pasatui irgi suzadint generatoriu reikia akumo, paskui ji galima isimt ir vaziuoti. -- bmw e39/ 525d Dainiushas <skirdain@gmail.com> Wrote in message: > prasme, tu ?ia nori pasakyt, kad pas F01 ten ka?kas tobuliau nei tam > pasate? Nes t? met? pasate kai E32, tai i?vis gal?jo neb?t to akumo, > pastumi ir va?iuoja. > > > On 1/6/2017 11:56 AM, giedriusf wrote: >> On Thu, 5 Jan 2017 21:47:14 +0100, Invertuota panda <fake@email.yes> >> wrote: >> >>> On 1/5/17 10:05, giedriusf wrote: >>> >>>>> control unit constantly monitors the charge status of the batteries and >>>>> regulates the levels between them if one battery does not have sufficient >>>>> power available. >>>> >>>> Pz skaitau, vw atrado elektrinius langus ir sildomas sedynes, todel >>>> idejo antra akuma. Ir kaip ble tie '86 metu bemvai isgyvendavo su 1 >>>> akumu? >>> >>> Aniem uzvedant varikli prigesdavo leNpos ir uzsiciaupdavo radija. Nia? >>> Siais laikais startstopas uzvedineja varinkeli prie kiekvienos >>> sankryzos, butu biski uncool? >>> >> >> Biski jo. Uncool. Bet nauda is to uzvedinejimo? Starteriu ir akumu >> gamyklos daugiau uztersia oro negu tas 2 min pasikurenes ant idle >> variklis. >> >> >>> Taip pat visokie ten siurblei ir fintikliatoriai turi gi dirPt ir >>> stovint varikliui, juk butu uncool jei stovint prie sankryzos >>> kondishinas staiga nebevesina? >>> >> >> >