Tema: Re: passat 2 akumai
Autorius: svyt
Data: 2017-01-06 16:23:46
Kazin. Ziguliui be akumo neidavo uzvesti. Pasatui irgi suzadint
 generatoriu reikia akumo, paskui ji galima isimt ir
 vaziuoti.


-- 

bmw e39/ 525d

Dainiushas <skirdain@gmail.com> Wrote in message:
> prasme, tu ?ia nori pasakyt, kad pas F01 ten ka?kas tobuliau nei tam 
> pasate? Nes t? met? pasate kai E32, tai i?vis gal?jo neb?t to akumo, 
> pastumi ir va?iuoja.
> 
> 
> On 1/6/2017 11:56 AM, giedriusf wrote:
>> On Thu, 5 Jan 2017 21:47:14 +0100, Invertuota panda <fake@email.yes>
>> wrote:
>>
>>> On 1/5/17 10:05, giedriusf wrote:
>>>
>>>>> control unit constantly monitors the charge status of the batteries and
>>>>> regulates the levels between them if one battery does not have sufficient
>>>>> power available.
>>>>
>>>> Pz skaitau, vw atrado elektrinius langus ir sildomas sedynes, todel
>>>> idejo antra akuma. Ir kaip ble tie '86 metu bemvai isgyvendavo su 1
>>>> akumu?
>>>
>>> Aniem uzvedant varikli prigesdavo leNpos ir uzsiciaupdavo radija. Nia?
>>> Siais laikais startstopas uzvedineja varinkeli prie kiekvienos
>>> sankryzos, butu biski uncool?
>>>
>>
>> Biski jo. Uncool. Bet nauda is to uzvedinejimo? Starteriu ir akumu
>> gamyklos daugiau uztersia oro negu tas 2 min pasikurenes ant idle
>> variklis.
>>
>>
>>> Taip pat visokie ten siurblei ir fintikliatoriai turi gi dirPt ir
>>> stovint varikliui, juk butu uncool jei stovint prie sankryzos
>>> kondishinas staiga nebevesina?
>>>
>>
>>
>