Tai vazineju jau ketvirtus metus. Del GS islaikymo nezinau, bet jeigu domina LS, tai cia keletas mazgu kuriuos keiciau - priekinis guolis 400 EUR, priekiniai sailenblokai apatiniai - 3000 EUR, priekiniai sailentai virsutiniai - 1500 EUR. Nezinau, ar visiem modeliam tiek kainuoja (nes pas mane pneumatika + absoliuciai kiekviena opcija, kuria buvo galima uzsakyt). Cia kainos originaliu daliu (nors draugas turi servisa, tai kazkada del idomumo paziurejo kiek "permoku", tai pasirodo, kad sitam modeliui kinieciu dalys nuo originaliu pigesnes ne tiek ir smarkiai, arba ju isvis nera). Tai jeigu turi GS'a, gali mazdaug pasilygint pats. Didziausias minusas, kad ju priekines sakes ir yra silpniausia vieta, tai nusiteik, kad jeigu vazinesi blogais keliais, tvarkysi kartas nuo karto... "Aldas" wrote in message news:o5fdq4$isd$1@trimpas.omnitel.net... O gal su LS`u teko vazinet? Ar verta is GS`o persesti i LS`a, apie 2008-2009 metus kalbu. Ar islaikymas kardinaliai skirtingas, ar vis tik ta pati tojota?