Tvarkausi servise, kurio savininkas buves toyotos mechanikas. Priekinis guolis: 120 eur Stabdziu diskai: po 50 eur Amortizatoriai galas: 500 priekis: 1000 Variklio dirzo keitimas su pompom ir t.t.: 400 eur. Ismetimo sistemos midpipe keitimas: oficialiai rodos 800 eur, Diezas uz 80 padare :) Sailentblokai, traukes ir panasiai tai labai nedaug tekainuoja. ABS blokas: 800 eur Vairo kolonele (viena didziausiu GS`u bedu) - nauja apie 3000, taisymas apie 300. Elektronika ir davikliai jei prades byreti, ten tada kainos prasideda idomesnes. Bet jei pats LS`a turi, tai zinai kad nelabai ten kas byra. Ar 300 ar 350 turejo bedu del tepalo patekimo i varikli ir greiciu dezes. TIk reikia dometis kuri karta ir kelintu metu. Vaziuoja kietai, visos duobes jauciamos, garso izoliacija labai gera, variklio garso viduje buna ir nesigirdi. Posukiuose siubuoja, jei ne penso rezimu vazineji. Pats emiau 430, nes variklis patikimesnis ir greiciu deze nuo LS`o kiek zinau eina. Bet siaip butu labai smagu 460 pasiimti, retas modelis. "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:o5g1a9$r8b$1@trimpas.omnitel.net... > Papasakok geriau apie GS kainas man. Nes drauge vis dar svarsto apie > keitima is IS'o. Zinau viena, kuris sau pirko CLS'a o zmonai GS'a, tai man > pasakojo, kad bent jau aptarnavimo kainos tai GS'o nesveikos palygint su > CLS. Nors man kazkaip sunku patiket. > > > "Aldas" wrote in message news:o5fvh2$qel$1@trimpas.omnitel.net... > > Labai ir labai stipriai skiriasi kainos :) aciu. >