190k "Icetom" <kkkk@kkk.lt> wrote in message news:o5icp8$r3p$1@trimpas.omnitel.net... > Kokia automobilio rida? > > Aldas <ner@ner.lt> wrote: >> Tvarkausi servise, kurio savininkas buves toyotos mechanikas. >> >> Priekinis guolis: 120 eur >> Stabdziu diskai: po 50 eur >> Amortizatoriai galas: 500 >> priekis: 1000 >> Variklio dirzo keitimas su pompom ir t.t.: 400 eur. >> Ismetimo sistemos midpipe keitimas: oficialiai rodos 800 eur, Diezas uz >> 80 >> padare :) >> Sailentblokai, traukes ir panasiai tai labai nedaug tekainuoja. >> ABS blokas: 800 eur >> Vairo kolonele (viena didziausiu GS`u bedu) - nauja apie 3000, taisymas >> apie >> 300. >> >> Elektronika ir davikliai jei prades byreti, ten tada kainos prasideda >> idomesnes. Bet jei pats LS`a turi, tai zinai kad nelabai ten kas byra. >> >> Ar 300 ar 350 turejo bedu del tepalo patekimo i varikli ir greiciu dezes. >> TIk reikia dometis kuri karta ir kelintu metu. >> Vaziuoja kietai, visos duobes jauciamos, garso izoliacija labai gera, >> variklio garso viduje buna ir nesigirdi. Posukiuose siubuoja, jei ne >> penso >> rezimu vazineji. >> Pats emiau 430, nes variklis patikimesnis ir greiciu deze nuo LS`o kiek >> zinau eina. Bet siaip butu labai smagu 460 pasiimti, retas modelis. >>